03132660869

آمار صفحات AMP در یک سال-اینفوگرافیک

آمار صفحات AMP در طول یک سال به صورت اینفوگرافیک چگونه است؟!

ما به شکل بسیار شدیدی در مورد پروژه های شتاب صفحات تلفن همراه در مدت بیش از ۱۲ ماه تحقیق کرده ایم که گزارش کامل آن را برای شما به صورت آمار و اینفوگرافیک آورده ایم.
AMP پیامد های دور از تصوری برای بازاریابان و تجارت الکترونیک دارد.

بارگذاری سریع صفحات وب به طور روز افزون افزایش یافته است و عمدتا کاربران از وب سایت هایی که بارگذاری کندی دارند، نا امید می شوند.
آخرین تحقیقات گوگل نشان می دهد که ۵۳ درصد از مردم زمانی که نتوانند یک سایت را در سه ثانیه و یا کمتر بارگذاری کنند، آن سایت را ترک می کنند.

اما AMP به زودی و در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک عامل مهم و رقابت شدید وب سایت ها در نتایج موتور های جستجو خواهد بود. اگر چه هنوز یک عامل رتبه بندی نشده است ولی در سال ۲۰۱۷ به نقطه اوج خود خواهد رسید.

شتاب دهنده صفحات تلفن همراه
شتاب دهنده صفحات تلفن همراه

بزرگترین شرکت کنندگان در پروژه های AMP تا کنون:

WordPress: ده ها میلیون نفر از شتاب دهنده تلفن همراه در وب سایت های خود استفاده می کنند به علاوه ناشران VIP.
Reddit: ده ها میلیون این صفحه را اعلام می کنند.
Bing: برنامه های اندروید و IOS از AMP پشتیبانی می کنند.
Ebay: تا ۱۵ میلیون صفحه دسته بندی این محصولات قرار داده شده است.
Pinterest: استفاده از این صفحات برای پین ها.
Google: راه اندازی AMP در نتایج جستجوی وب.

نتایج ناشران استفاده از AMP:

Washington Post: افزایش ۲۳ درصدی جستجوی کاربران اینترنتی از طریق گوشی موبایل.
Slate: افزایش ۴۴ درصدی بازدید کنندگان منحصر به فرد به صورت ماهانه و افزایش ۷۳ درصدی در بازدید هر بازدید کننده منحصر به فرد ماهانه.
Gizmodo: افزایش ۵۰ درصدی سایت، ۸۰ درصدی ترافیک جدید Gizmodo از طریق این صفحات.
Wired: افزایش ۲۵ درصدی نرخ کلیک سایت از طریق نتایج جستجو، با گزارشات CTR در تبلیغات AMP تا ۶۳ درصد.
Relay Media: در ۳۰ روز گذشته به تنهایی بیش از ۲.۵ میلیون صفحه AMP برای ناشران مانند روزنامه DOT تبدیل کرده است.

عملکرد تبلیغات:

یک مطالعه Double Click در اوایل سال جاری در مقایسه عملکرد تبلیغات در صفحات AMP و غیر آن در بین ۱۵۰ ناشر انجام شد. نتایج این مطالعه به شرح زیر است:
• بیشتر از ۸۰% از ناشران متوجه میزان مشاهده بیشتر شدند.
• بیشتر از ۹۰% از ناشران تعامل بیشتر با CTRS داشتند.
• اکثریت از ناشران eCPMs عالی دارند. (تاثیر و درصد بالا و پایین متفاوت و چگونه بهینه سازی سایت های غیر از AMP)

البته تمامی یافته های فوق از تیم Google AMP است. اجرای AMP به آسانی نمی باشد و در برخی موارد منجر به کاهش CTR می شود.

شاید تمایل به خواندن این مقاله را هم داشته باشید: راهنمای کلاه سیاه در سئو

توضیح اینفوگرافیک:

• سرعت صفحات AMP چهار برابر بیشتر از صفحات بدون آن است.
• ۶۰۰M+ صفحه AMP منتشر شده است.
• ۷۰۰K دامنه از صفحه AMP برخوردار هستند.
• +۸۷۰۰ توسعه دهنده وب با AMP درگیر هستند.
• بیشتر از ۲۳% افزایش بازدید در جستجوی اینترنتی از طریق گوشی تلفن همراه.
• ۱۰x مصرف پهنای باند کمتر توسط صفحات AMP
• بیشتر از ۷۳% افزایش بازدید هر بازدید کننده منحصر به فرد از طریق جستجوی گوگل در تلفن همراه.

منبع: searchenginewatch

گروه آیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی اختصاصی تحت وب و سئو فعالیت نموده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده است. این شرکت با تکیه بر سابقه علمی مدیران خود در زمینه سیستم های نرم افزاری به خصوص سیستم های کاربردی مفتخر است با آگاهی کامل از نیاز ها و خواسته های مشتریان، فن آوری روز دنیا را در اختیار آنان قرار دهد. برای تماس با گروه آیسا و اطلاع از چگونگی روند کاری آن اینجا کلیک کنید.

WhatsApp با ما در تماس باش