03132660869

 ۴ استراتژی SEO و بازاریابی برای کسب و کار های کوچک و متوسط

در مقاله زیر به استراتژی های SEO و بازاریابی برای کسب و کار های کوچک و متوسط می پردازیم.

SEO یکی از روش های بازاریابی برای کسب و کار های کوچک و متوسط است که معجزه می کند. برای کسب و کار های کوچک و متوسط که می خواهند در همان حوزه رقابت با شرکت های بزرگتر منابع بیشتری را در اختیار داشته باشند، داشتن یک استراتژی قوی برای SEO محلی بسیار مهم است.

صرف نظر از این که در چه صنعتی هستید، حداقل یک رقیب دارید که مدت زمان بیشتر و هم چنین بودجه و منابع بیشتری برای سئو سایت در وب و موتور های جستجو اختصاص داده است. ممکن است تلاش و رقابت با آن ها در حوزه SEO بی فایده باشد.

اما SEO محلی با قواعد کمی متفاوت تر نقش ایفا می کند. شما نیازی به داشتن منابع مالی یا صد ها بک لینک قابل مشاهده و مرتبط با یک مخاطب محلی را ندارید. شما فقط باید ویژگی های منحصر به فرد SEO محلی را درک کنید و چند راهکار ساده را استفاده کنید.

SEO
SEO

راهبرد های مقرون به صرفه SEO محلی

در این مقاله، ما چهار راهبرد مقرون به صرفه SEO محلی را که کسب و کار های کوچک و متوسط می توانند برای به دست آوردن بهترین شانس رتبه بندی در سطح محلی استفاده کنند، بررسی خواهیم کرد.

شاید تمایل به خواندن این مقاله را هم داشته باشید: تاثیر عنوان ها در وب سایت

صفحه  Google Plus  کسب و کار خود را بازبینی کنید.

اولین قدم شما این است که صفحه Google Plus کسب و کارخود را با Google My Business پیوند دهید. Google My Business به SMEs اجازه می دهد تا اطلاعات خود را در Google Search، Google Maps و Google Plus به روز نگه دارد.

تا اطمینان حاصل شود که یک مشتری بالقوه می تواند شما را در هر کجا که هست و با هر وسیله ای که می خواهد پیدا کند.

فایده گوگل پلاس بیزینسی

جستجو های محلی منجر به خرید بیشتر از جستجوی غیر محلی شده و بازبینی صفحه ی  Google Plus شما را قادر می سازد تا اکثریت صفحات نتایج جستجو را برای نام تجاری خود، مخصوصا برای کسب و کار محلی منحصر به فرد کنید.

لزوم آپدیت گوگل پلاس

صاحبان کسب و کار ها باید بدانند که هر کسی می تواند فهرست کسب و کار شما را ویرایش کند و این شامل رقبای شما می شود.

هنگامی که Google My Business را با تمام جزئیات خود ارائه کرده اید، بسیار مهم است که به داشبورد دائمی Google My Business وارد شوید تا اطمینان حاصل شود که هیچکس تلاشی برای ایجاد تغییرات ناخواسته در فهرست شما نداشته است.

از دیگر ویژگی های جالب موجود برای SEO در کسب و کار در Google My Business مانند پست های Google، ویژگی دکمه ی رزرو، پیام رسانی، سوالات و پاسخ ها و موارد دیگر است.

تبلیغات پرداخت با کلیک (Pay-Per-Click)

راه اندازی وب سایت شما اولین گام است. پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی که شامل تبلیغات Pay-Per-Click است. بخش مهمی از موفقیت های تجاری کوچک در چشم انداز دیجیتال است.

تقریبا همه کسب و کار های کوچک می توانند از پیاده سازی و راه اندازی استراتژی بازاریابی پرداخت برای هر کلیک بهره مند شوند. تا بتواند حضور وب خود را در خطوط اول مشاهده نمایند. ایده این است که کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط را شناسایی کنید. مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید و یک استراتژی ای بسازید که بتوانید انواع صحیح را مدیریت کنید.

لزوم تبلیغات کلیکی (PPC) برای حرفه های مختلف

فروش یک محصول یا سرویس برای مصرف کنندگان بدون حضور در نتایج محلی مشکل است، کسب و کار شما را به یک کاندیدای عالی برای کمپین تبلیغاتی PPC تبدیل می کند. اغلب افراد به جستجو های اینترنتی برای یافتن محصولات غیر معمول یا نادر تکیه می کنند.

برای مثال بسیاری از جستجو های محلی با هدف خرید تلفن همراه انجام می شود، زیرا مصرف کنندگان در حال جستجو برای یک کسب و کار یا سرویس “نزدیک به من” هستند در حالی که در خارج از کشور حضور دارند.

همان طور که تبلیغات PPC نسبت بیشتری از فضای صفحه نمایش بر روی تلفن همراه را به خود جلب می کند، با پرداخت تبلیغات جستجو در جای خود بهترین شانس ظاهر شدن در بین رقبا برای مصرف کنندگان را در این لحظه به شما می دهد.

مزایای تبلیغات کلیکی یا PPC

یادگیری استفاده ترکیبی از نقاط قوت رسانه اجتماعی و پرداخت به ازای هر کلیک، به طور موثر در هر استراتژی تبلیغاتی استفاده می شود. درک تفاوت و زمان استفاده از هر پلت فرم، دید و هزینه را افزایش می دهد.

نظرسنجی های ساخته شده توسط کاربران

گوگل نظرات را به عنوان عامل اصلی رتبه بندی در طراحی الگوریتم های جدیدش می بیند. با این حال، بیشتر از هر چیزی بررسی شما برای کاربران Google است که شرکت شما را در SERP مشاهده می کنند.

بررسی های همگرا به نفع شما قدرتمند است. زیرا آن ها به مشتریان بالقوه شما حس خوبی از آن چه که واقعا دوست دارند در رابطه با کالا ها یا خدمات شما می دهد.

در این راستا، اینترنت از طریق توانایی و قرار گرفتن در معرض نظرات آنلاین کاربران، زمینه ی نظر دهی برای کسب و کار های کوچک در سراسر جهان را برآورده کرده است.

آپدیت موتور های جستجو

موتور های جستجو مانند محتوای منحصر به فرد و به طور مرتب به روز رسانی می شوند. بررسی نظرات کاربران یک راه آسان برای ایجاد پیوند بین حرفه شما و اینترنت است. محتوای تولید شده توسط کاربران اغلب منحصر به فرد است.

بنابراین، از محتوای عمومی که اغلب در سایت های تجارت الکترونیک استفاده می شود، استفاده نکنید. کلمات و عبارات مورد استفاده توسط متخصصان سئو اغلب شانس رتبه بندی را برای کلمات مورد جستجو مرتبط با محصول را افزایش می دهد.

بررسی مشتریان

هنگامی که شما ۸۸ درصد از خریداران را بررسی می کنید قبل از هر گونه خرید، نظر بقیه کاربران را در نظر می گیرید، یک شرط امن این است که آن ها دنبال کلمه “review” یا کلمات مرتبط مانند “ratings” هستند. پس شما می توانید کار بازدید کنندگان خود را با قرار دادن یک دکمه در صفحه وب خود برای تسهیل خروج راحت کنید.

بازدید کنندگان پس از خرید چیزی یا بازدید از یک صفحه ی خاص بازبینی را ترک می کنند. پس بهتر است دکمه نظر سنجی را در آن جا قرار دهید تا مشتریان جدید استفاده کنند.

بهینه سازی تصاویر خود

بهینه سازی برای SEO محلی به متن محدود نمی شود. با توجه به ماهیت، حداکثر نتایج جستجو مربوط به تصاویر است. شما هم اکنون می توانید تصاویر را در صفحه ی نتایج جستجو مشاهده کنید. بنابراین مهم است که تصاویر خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید.

نحوه بهینه سازی تصاویر برای گوگل

اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما برای SEO محلی ریسپانسیو باشند. همه این تصاویر با نام شروع می شوند. یک میلیارد و یک تصویر وجود دارد، بنابراین شما نمی خواهید از یک نام فایل تصویری عمومی مانند ‘image12345.jpg’ استفاده کنید که کسب و کار شما گم شود.

در عوض، شما می خواهید از توصیفی استفاده کنید تا تصاویر شما راحتر بتوانند در رتبه بندی ها رقابت کنند.

موتور های جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند. پس از آن شما می توانید از تگ های alt برای کمک به توصیف تصویر خود استفاده کنید. تا اطمینان حاصل شود که آن ها در طول سرچ های مربوطه مطرح می شوند.

یک توصیف مختصر و مرتبط که شامل کلمات کلیدی مناسب باشد بنویسید. فراموش نکنید که مطالب بالا و پایین تصاویر در وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی بنویسید. بیشتر متن مربوط به تصویر می باشد که بهتر است.

مهم ترین نکته در خصوص SEO محلی

مهمتر از همه، اگر می خواهید تصاویر خود را برای کلمات کلیدی محلی رتبه بندی کنید، مطمئن شوید که کلمات کلیدی محلی را برای گوگل استفاده می کنید.

خلاصه

به طور خلاصه، هیچ تضمینی برای بالا رفتن از رتبه بندی موتور های جستجو وجود ندارد. به خصوص زمانی که یک رقیب عظیم در صحنه وجود دارد. اما با یک استراتژی که موقعیت جغرافیایی شما را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید انتخاب کنید که بر رقبای خود در مناطق کلیدی خاص غلبه کنید. با محدود کردن موضوع و تمرکز بر کلمه ی کلیدی و افزایش ارتباط مربوط به موقعیت مکانی خود، یک مزیت را برای خود به ارمغان بیاورید.

شما ممکن است برای بسیاری از کلمات کلیدی به عنوان بازیکنان بزرگ رتبه بندی نکنید. اما شما می توانید آن ها را در ارتباط با نقاط قوت خود انتخاب کنید.

منبع :  4local SEO strategies for small and medium businesses

گروه آیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی اختصاصی تحت وب و سئو فعالیت نموده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده است. این شرکت با تکیه بر سابقه علمی مدیران خود در زمینه سیستم های نرم افزاری به خصوص سیستم های کاربردی مفتخر است با آگاهی کامل از نیاز ها و خواسته های مشتریان، فن آوری روز دنیا را در اختیار آنان قرار دهد. برای تماس با گروه آیسا و اطلاع از چگونگی روند کاری آن اینجا کلیک کنید.