۴ استراتژی SEO و بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

 ۴ استراتژی SEO و بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

توسط akbari آبان ۲۱, ۱۳۹۷

SEO  یکی از روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که معجزه می کند. برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که می خواهند در همان حوزه رقابت با شرکت های بزرگتر منابع بیشتری را در اختیار داشته باشند، داشتن یک استراتژی قوی برای SEO محلی بسیار مهم است.

صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستید، حداقل یک رقیب دارید که مدت زمان بیشتر و هم چنین بودجه و منابع بیشتری برای SEO در وب و موتورهای جستجو اختصاص داده است. ممکن است تلاش و رقابت با آنها در حوزه SEO بی فایده باشد.

اما SEO محلی با قواعد کمی متفاوت تر نقش ایفا می کند. شما نیازی به داشتن منابع مالی یا صدها بک لینک قابل مشاهده و مرتبط با یک مخاطب محلی را ندارید  شما فقط باید ویژگی های منحصر به فرد SEO محلی را درک کنید و چند راهکار ساده را استفاده کنید.

سئو سایت

فرم درخواست سئو اصفهان

راهبردهای مقرون و به صرفه SEO محلی

در این مقاله، ما چهار راهبرد مقرون به صرفه را که کسب و کارهای کوچک و متوسط میتوانند برای به دست آوردن بهترین شانس رتبه بندی در سطح محلی استفاده کنند، بررسی خواهیم کرد.

صفحه  Google Plus  کسب وکار خود را بازبینی کنید

اولین قدم شما این است که صفحه Google Plus کسب وکارخود را با Google My Business پیوند دهید. Google My Business به SMEs اجازه می دهد تا اطلاعات خود را در Google Search، Google Maps و Google Plus به روز نگه دارد تا اطمینان حاصل شود که یک مشتری بالقوه می تواند شما را در هر کجا  که هست و با هر وسیله ای که می خواهد پیدا کند.

فایده گوگل پلاس بیزینسی

جستجوهای محلی منجر به خرید بیشتر از جستجوی غیر محلی شده و بازبینی صفحه ی  Googl Plus شما را قادر می سازد تا اکثریت صفحات نتایج جستجو را برای نام تجاری خود، مخصوصا برای کسب و کار محلی منحصر به فرد کنید.

لزوم آپدیت گوگل پلاس

صاحبان کسب و کار باید بدانند که هر کسی می تواند فهرست کسب و کار شما را ویرایش کند و این شامل رقبای شما می شود. هنگامی که Google My Business را با تمام جزئیات خود ارائه کرده اید، بسیار مهم است که به داشبورد دائمی Google My Business وارد شوید تا اطمینان حاصل شود که هیچکس تلاش برای ایجاد تغییرات ناخواسته در فهرست شما نداشته باشد.

از مزایای بسیاری از ویژگیهای جالب موجود در کسب و کار در Google My Business مانند پستهای Google، ویژگی دکمه  ی رزرو، پیام رسانی، سوالات و پاسخها و موارد دیگر است.

تبلیغات پرداخت با کلیک (Pay-Per-Click)

راه اندازی وب سایت شما اولین گام است. پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی که شامل تبلیغات Pay-Per-Click است، بخش مهمی از موفقیت های تجاری کوچک در چشم انداز دیجیتال است.

تقریبا هر کسب و کار کوچک می تواند از پیاده سازی و راه اندازی استراتژی بازاریابی پرداخت برای هر کلیک بهره مند شود تا بتواند حضور وب خود را در خطوط اول مشاهده نماید. ایده این است که کلمات کلیدی هدفمند ومرتبط را شناسایی کنید و مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید و یک استراتژی ای بسازید که بتواند انواع صحیح را مدیریت کنید.

لزوم تبلیغات کلیکی (PPC) برای حرفه های مختلف

فروش یک محصول یا سرویس برای مصرف کنندگان بدون حضور در نتایج محلی مشکل است، کسب و کار شما را به یک کاندیدای عالی برای کمپین تبلیغاتی PPC تبدیل می کند. اغلب افراد به جستجوهای اینترنتی برای یافتن محصولات غیر معمول یا نادر تکیه می کنند.

برای مثال بسیاری از جستجوهای محلی با هدف خرید تلفن همراه انجام می شود، زیرا مصرف کنندگان در حال جستجو برای یک کسب و کار یا سرویس “نزدیک به من” هستند در حالی که در خارج از کشور هستند. همانطور که تبلیغات PPC نسبت بیشتری از فضای صفحه نمایش بر روی تلفن همراه را به خود جلب می کند، با پرداخت تبلیغات جستجو در جای خود بهترین شانس ظاهر شدن در بین رقبا برای مصرف کنندگان را در این لحظه به شما می دهد.

مزایای تبلیغات کلیکی یا PPC

یادگیری استفاده ترکیبی از نقاط قوت رسانه اجتماعی و پرداخت به ازای هر کلیک، به طور موثر درهر استراتژی تبلیغاتی استفاده می شود. درک تفاوت و زمان استفاده از هر پلت فرم، دید و هزینه را افزایش می دهد.

نظرسنجی های ساخته شده توسط کاربران

گوگل نظرات را به عنوان عامل اصلی رتبه بندی در طراحی الگوریتم های جدیدش می بیند. با این حال، بیشتر از هر چیزی بررسی شما برای کاربران Google است که شرکت شما را در SERP مشاهده می کنند. بررسی های همگرا به نفع شما قدرتمند است زیرا آنها  به مشتریان بالقوه شما حس خوبی از آنچه که واقعا دوست دارند در رابطه با کالاها یا خدمات شما می دهد.

در این راستا، اینترنت از طریق توانایی و قرار گرفتن در معرض نظرات آنلاین کاربران، زمینه ی  نظر دهی برای کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان را برآورده کرده است.

آپدیت موتورهای جستجو

موتور جستجو مانند محتوای منحصر به فرد و به طور مرتب به روزرسانی می شود و بررسی نظرات کاربران یک راه آسان برای ایجاد پیوند بین حرفه شما و اینترنت است. محتوای تولید شده توسط کاربران اغلب منحصر به فرد است، بنابراین، از محتوای عمومی که اغلب در سایت های تجارت الکترونیک استفاده می شود استفاده نکنید.

کلمات و عبارات مورد استفاده توسط متخصصان سئو اغلب شانس رتبه بندی را برای کلمات مورد جستجو مرتبط با محصول افزایش می دهد.

بررسی مشتریان

هنگامی که شما ۸۸ درصد از خریداران را بررسی می کنید قبل از هر گونه خرید، نظر بقیه کاربران را در نظر می گیرید، یک شرط امن این است که آن ها دنبال کلمه “review” یا کلمات مرتبط مانند “ratings”  هستند. پس شما می توانید کار بازدیدکنندگان خود را با قرار دادن یک دکمه در صفحه وب خود برای تسهیل خروج راحت کنید بازدیدکنندگان پس از خرید چیزی یا بازدید از یک صفحه ی خاص بازبینی را ترک می پس بهتر است دکمه نظر سنجی را در آن جا قرار دهید تا مشتریان جدید استفاده کنند.

بهینه سازی تصاویر خود

بهینه سازی برای SEO محلی به متن محدود نمی شود. با توجه به ماهیت به طور فزاینده ای از نتایج جستجو مربوط به تصاویر است. شما هم اکنون می توانید تصاویر را در صفحه ی  نتایج جستجو مشاهده کنید، بنابراین مهم است که تصاویر خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

نحوه بهینه سازی تصاویر برای گوگل

اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما ریسپانسیو هستند. همه این تصاویر با نام شروع می شوند. یک میلیارد و یک تصویر وجود دارد، بنابراین شما نمی خواهید از یک نام فایل تصویری عمومی مانند ‘image12345.jpg’ استفاده کنید که کسب و کار شما گم شود. در عوض، شما می خواهید از توصیفی استفاده کنید تا تصاویر شما راحتر بتوانند  در رتبه بندی ها رقابت کنند.

موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند، پس از آن شما می توانید از تگ های alt برای کمک به توصیف تصویر خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها در طول سرچ های  مربوطه مطرح می شوند.  یک توصیف مختصرو مرتبط که شامل کلمات کلیدی مناسب باشد بنویسید. فراموش نکنید که مطالب بالا و پایین تصاویر در وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی بنویسید . بیشتر متن مربوط به تصویر است، بهتر است.

مهم ترین نکته در خصوص SEO محلی

مهمتر از همه، اگر می خواهید تصاویر خود را برای کلمات کلیدی محلی رتبه بندی کنید، مطمئن شوید که کلمات کلیدی محلی  را برای گوگل استفاده می کنید.

خلاصه

به طور خلاصه، هیچ تضمینی برای بالا رفتن از رتبه بندی موتورهای جستجو وجود ندارد، به خصوص زمانی که یک رقیب عظیم در صحنه وجود دارد. اما با یک استراتژی که موقعیت جغرافیایی شما را در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید انتخاب کنید که بر رقبای خود در مناطق کلیدی خاص غلبه کنید.

با محدود کردن موضوع و تمرکز بر کلمه  ی کلیدی و افزایش ارتباط مربوط به موقعیت مکانی خود، یک مزیت را برای خود به ارمغان بیاورید. شما ممکن است برای بسیاری از کلمات کلیدی به عنوان بازیکنان بزرگ رتبه بندی نکنید، اما شما می توانید آنها را در ارتباط با نقاط قوت خود انتخاب کنید.

منبع :  ۴local SEO strategies for small and medium businesses

 

اشتراک در شبکه های اجتماعی

اطلاع از جدیدترین مقالات

جهت مطلع شدن از آخرین و جدیدترین مقالات، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید

نظر دادن

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است *