۰۳۱۳۲۶۶۰۸۶۹

مهمترین روش های سئو در سال ۲۰۱۹

در این مقاله روش های جدید سئو در سال ۲۰۱۹ را شرح می دهیم.

مهمترین روش های سئو در سال ۲۰۱۹ که شما باید بدانید.
برای سایت‌های خود به کار ببرید و تاثیرات مثبت آن را بر روی رتبه بندی سئو سایت خود ببینید.

زمان آن است که نگاهی بیندازیم به آنچه سالانه توسط متخصصان برای سایت‌ها پیش بینی می شود.
اینکه چه استراتژی ها و تاکتیک هایی در سال ۲۰۱۹ برای سئو سایت کسب درآمد می کنند؟
به گفته ۴۷ نفر از متخصصان سئو، امروزه روند هایی را باید دانست.

همچنین می دانید که در صفحه اول گوگل ۱۰ لینک بیشتر از سایت ها وجود ندارد.

پس برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید باید همه تکنیک های اصولی سئو را رعایت کنید و کلمه ای پر بازدید را برای جست و جوی کاربران انتخاب کنید. در ادامه به بررسی و توضیح این تکنیک ها می پردازیم:

مهمترین روش های سئو در سال ۲۰۱۹
مهمترین روش های سئو در سال ۲۰۱۹

۱. توجه به مخاطبان و دانستن هدف کاربران

اینکه درک کنیم که وقتی کاربران کلمه ای را در گوگل جست و جو می کنند و شما باید به آن پاسخ دهید.
اینکه سلیقه و خواسته‌های مخاطبان سریعتر از آنچه فکر می‌کنید تغییر خواهد کرد.
حتی اگر محتوا وب سایت کاملاً بهینه باشد اما نیاز مخاطبان را برطرف نکند، کسب‌وکار شما رشد نخواهد کرد.
پس اولین گام انتخاب درست کلمه کلیدی محتوا شماست.
کلمه مورد جست‌وجوی مخاطبان قرار بگیرد و رتبه سئو سایت شما را افزایش دهد.

۲. ایجاد محتوا منحصر به فرد

ایجاد محتوا منحصر به فرد یکی از مهمترین روش های سئو در سال ۲۰۱۹ است.
گوگل تمرکز خود را برای ارزیابی کیفیت محتوا و عمق و عرض محتوای یک وب سایت تشدید می کند.
سایت هایی که عمق استثنائی در محتوای خود ارائه می دهد.

به طور معناداری در رتبه بندی سالانه افزایش می یابد و سایت هایی که محتوای آن ضعیف بوده از این عملکرد رنج می برد.
نوشته های محتوا باید با کاربران تعامل داشته باشند که کاربران را به صفحات بعدی سایت هدایت کنند.

۳. برنده شدن با بهینه سازی صفحه

بهینه سازی در سال ۲۰۱۹ بسیار مهم خواهد بود.
البته لینک دهی نیز مهم می باشد اما بزرگ‌ترین انفجار برای بسیاری از وب سایت های جست‌وجوگر، بهینه سازی در صفحه است.
می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.

۴. سرعت صفحه

مدت زمان بارگذاری صفحه، مهمترین روش‌های سئو در سال ۲۰۱۹، که یکی از مدرک های مهم رتبه‌بندی است.
با توجه به حجم زیاد اطلاعات موجود در اینترنت و قدرت انتخاب زیاد کاربران، رقابت شدیدی در ارائه سرویس به صورت بهینه ترین حالت ممکن، امری مهم است.
سرعت بارگذاری زیاد تأثیر منفی بر روی سایت شما می‌گذارد و این باعث ترک کاربران از سایت شما می‌شوند.
امروزه وب‌سایت‌هایی هستند که سرعت سایت شما را آنالیز می‌کنند و اطلاعات سایتتان را به شما می‌دهد.

۵. لینک خارجی با کیفیت بالا

خیلی واضح است، که تنها راه انتقال سایت شما به بالای صفحه google ایجاد لینک های باکیفیت بالا (تعداد زیادی از آن‌ها) است.

تأثیر این لینک ها به مراتب رتبه سایت شما را خیلی بالا می‌برد.
همچنین اگر محتوا سایت شما مناسب باشد، شانس دریافت لینک خارجی به سایت شما بیشتر می‌شود.
نظر متخصصان سئو برای لینک خارجی، یکی از قدرتمندترین های رتبه بندی برای سایت است.

اگر سایت های دیگران به سایت شما لینک دهی کنند آن یک لینک خارجی برای سایت شما محسوب می شود.
همچنین اگر شما نیز به سایت دیگران در صفحات شان لینک دهی کنید، آن هم برای شما یک لینک خارجی خواهد بود.

۶. لینک داخلی

لینک داخلی، در واقع باعث ارتباط صفحات سایت شما با یکدیگر می باشد.
اما نکته ای که باید در نظر داشت، باید کلمه کلیدی صفحه مورد نظر لینک داده شود و همچنین موضوع های صفحات باید با یکدیگر مرتبط باشند.
لینک داخلی ارتباط کاربران با صفحات دیگر سایت را آسان تر می کند و این امر تاثیر مهمی در سایت شما برای قرار گیری در صفحه اول گوگل دارد.