اصول اولیه جستجوگرها نحوه استفاده از عنوان در سایت شما

توسط user2 مهر ۲۱, ۱۳۹۷
عنوان صفحه

اصول اولیه جستجوگرها نحوه استفاده از عنوان در سایت شما:

اگر بخشی از متن را بخوانید و بدون داشتن عنوانی برای شکستن آن باشد، خواندن سخت می شود. عنوان ها و زیر عنوان ها مهم ترین راهنما ها برای خواننده هستند و مردم تمایل دارند مطالب را با دقت بیشتری بخوانند و از آن ها برای فهمیدن و نوشتن یک مقاله استفاده کنند. این باعث می شود که عنوان ها برای کمک به مردم ضروری باشند برای فهمیدن این که آیا می خواهند یک مقاله را بخوانند یا خیر. شما چگونه از عنوان های موثر در سایتتان استفاده می کنید؟ آیا آن ها برای جستجوگر ها اهمیت دارند؟ در این جا پیدا کنید.

عنوان ها و ساختار متن:

عنوان ها نشانگرهایی هستند که خوانندگان را از طریق مقاله راهنمایی می کنند. از آن جایی که مردم تمایل دارند که مطالب را با دقت بخوانند،عنوان ها باید آن چه را که در مورد پاراگراف آمده است، یا مردم نمی دانند که انتظار چه چیزی را دارند، نشان دهند. همچنین در صورتی که در نوشتن ضعیف هستند، سرفصل ها ممکن است به آن ها کمک کنند تا در مسیر حرکت کنند.

خواندن از روی صفحه نمایش دشوار است. مردم به آسانی می توانند حوادث ناامید کننده ای که در حال تلاش برای گفتن آن هستند را از دست بدهند، اما عنوان ها به مردم کمک می کنند تا در مسیر حرکت کنند و پیام خود را درک کنند.

برای کپی وب،  به شدت پیشنهاد می شود که عنوان هایی را بنویسید که برای خوانندگان حاوی اطلاعات مفیدی باشند. بعضی از مردم دوست دارند مخاطبان خود را در بخش های مختلف بکشند و تلاش کنند تا آن ها مطالب بیشتر را بخوانند. در حالی که این کار می تواند به خوبی انجام شود، ولی به راحتی دچار اشتباه می شوند. به یاد داشته باشید که تمرکز اصلی عنوان ها باید بر روی محتوا باشد – و هدف اصلی از عنوان ها باید متن را برای خواندن و درک بهتر آسان تر کند.

عنوان ها و جستجوگرها:

افرادی علاقه دارند که تمرکز خود را بر روی قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان ها بگذارند و بعضی معتقدند که این کار به طور مستقیم بر روی رتبه بندی بالاتر تاثیر می گذارد، اما بعضی از افراد در آن مطمئن نیستند. با این حال، اگر می خواهید یک کلمه کلیدی را رتبه بندی کنید، باید درباره آن بنویسید، بنابراین فقط این منطق را نداشته باشید که باید موضوع اصلی یک پست وبلاگ در یک یا چند عنوان ذکر شود. استفاده از کلمه کلیدی تمرکز خود، غیر طبیعی یا عجیب نیست، اما اگر این کار را انجام دهید، احتمالا به این دلیل است که شما  سخت تلاش می کنید یا بیش از حد بهینه سازی می کنید.

اگر چه عامل اصلی رتبه بندی نیست، عنوان ها روی SEO تاثیر می گذارد. این به این دلیل است که عنوان ها برای کمک به کاربران در مورد موضوع یک مقاله مهم هستند. و اگر خوانندگان از عنوان ها استفاده کنند تا در مورد آن مقاله بفهمند، گوگل نیز این کار را خواهد کرد.

استفاده از عنوان ها:

گاهی اوقات توسعه دهندگان نیز در مورد عنوان ها صحبت می کنند، عنوان های مورد استفاده معمولا <H1> و <H2>، <H3>، <H4>می باشند.
H1 عنوان صفحه یا پست وبلاگ است، و شما فقط باید آن را یک بار در هر مقاله استفاده کنید.
سرفصل های دیگری را می توان چند بار استفاده کرد، تا زمانی که آن ها از یک ساختار سلسله مراتبی پیروی کنند – بنابراین قبل از استفاده از H3 در یک موضوع باید از H2 استفاده کنید. اما شما می توانید بعد از استفاده از H3 دوباره به عقب بر گردید و از H2 استفاده کنید.
در اینجا یک مثال از ساختار عنوان آورده شده است:

H1: Ballet shoes are awesome
H2: Why ballet shoes are awesome
H3: Ballet shoes are pink
H3: Ballet shoes are flexible
H3: Ballet shoes are cheap
؟H2: Where to buy your ballet shoes
H3: Online stores
؟H3: In your hometown
.H2: Wrapping it up

اگر می خواهید از H4، H5 و H6 استفاده کنید، باید مطمئن شوید که H4 را قبل از H5 و H5 را قبل از H6 استفاده کرده اید و به همین ترتیب، اما معمولا به استفاده از H2 و H3 محدود می شود.

عنوان ها و قابلیت دسترسی:

ساختار عنوان ها برای دسترسی نیز مهم است، مخصوصا برای افرادی که نمی توانند به راحتی از یک صفحه نمایش بخوانند. از آن جا که عنوان ها در HTML هستند، یک خواننده صفحه می تواند ساختار مقاله را درک کند و تمام سرفصل ها را با صدای بلند بخواند.
با خواندن یا گوش دادن به عنوان ها در یک مقاله، افراد می توانند تصمیم بگیرند که مقاله را بخوانند یا خیر. خوانندگان نیز کلید های میانبر را برای پرش از یک عنوان به عنوان بعدی ارائه می دهند، بنابراین عنوان ها برای ناوبری نیز استفاده می شوند.

سرفصل های خود را فراموش نکنید!

استفاده از سرفصل های خوب برای کاربران شما مفید است، همچنین باعث افزایش شانس افراد در حال خواندن مقاله شما می شود، دسترسی به آن ها را بهبود می بخشد و حتی ممکن است به SEO کمک کند. بنابراین آن ها را به نسخه خود اضافه کنید – فقط مطمئن شوید که از آن ها به درستی استفاده می کنید!

برچسب ها ,
اشتراک در شبکه های اجتماعی

اطلاع از جدیدترین مقالات

جهت مطلع شدن از آخرین و جدیدترین مقالات، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید

مطالب مرتبط

نظر دادن

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است *

WordPress spam blocked by CleanTalk.