شیپور و امکانات آن

درباره سایت شیپور بیشتر بدانید

سایت شیپور یکی از وب سایت‌های مورد توجه در زمینه درج و انتشار آگهی در ایران می‌باشد. این وب سایت بعد از دیوار از وب سایت‌های پرطرفدار بوده که افراد زیادی روزانه آگهی‌های خود را در آن درج می‌نمایند.  علاوه بر وب سایت اپلیکیشن شیپور نیز طراحی شده است. این اپلیکیشن ضمن داشتن طرفداران زیاد، مخاطبان بسیاری را نیز به سوی خود جذب کرده است.

طراح سایت شیپور کیست؟

اربابیان در سال ۱۳۹۰ با همکاری دو فرد دیگر که برای تامین مخارج مالی او را همراهی می‌نمودند، شیپور را طراحی نمود. در آن زمان تمام مسئولیت‌های اجرا و اپلیکیشن توسط اربابیان به تنهایی انجام می‌شده است. یکی از مهمترین دلایل موفقیت شیپور تحقیقات جامع در این زمینه بوده است که توانسته مسیر رو به رشد را طی نماید.

 

مالک سایت شیپور کیست؟

رضا اربابیان متولد سال ۱۳۶۱ می‌باشد. او در سن ۱۴ سالگی به همراه خانواده‌اش به کانادا مهاجرت می‌کند. در دانشگاه کانادا تحصیل و پس از اخذ مدرک لیسانس اقتصاد در زمینه فوق لیسانس در رشته ام بی ای تحصیل و پس از دریافت مدرک به ایران بازگشت. او در کانادا از خدمات سایت ebay بهره‌مند شده و تصمیم می‌گیرد پس از بازگشت به ایران برای طراحی سایت مشابه آن اقدام نماید.

استارت آپ شیپور در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد. این وب سایت در ایران روزانه نزدیک به ۳۰۰ هزار بازدید دارد.

در ابتدای راه اندازی وب سایت شیپور اربابیان با مشکلات فنی زیادی مواجه شد که به دلیلی نداشتن سابقه و مهارت کافی در این زمینه قادر به حل آن‌ها نبود. بنابراین تصمیم گرفت برای حل مشکلات خود با شرکتی در استونی همکاری کند. از طرفی مشکلات مالی نیز باعث شد که پیشنهاد همکاری در ازای واگذاری بخشی از سهام شیپور از سوی اربابیان به شرکت استونی مطرح گردد. با این شرایط آن‌ها به یکی از شرکای شیپور تبدیل شدند. اما این همکاری زیاد طول نکشید و به دلیل حاصل نشدن نتیجه دلخواه، این همکاری قطع و سهام شیپور به او بازگردانده شد.

 

Pomegranate یک شرکت سوئدی است که در شیپور سرمایه گذاری کرد. با این سرمایه گذاری همکاری شیپور و این شرکت در ایران آغاز گشت.

این شرکت سوئدی در تمام زمینه‌ها به شیپور کمک نمود و عملکرد بسیار بهتری نسبت به شرکت استونیایی داشت. بنابراین همکاری آن‌ها با اربابیان ادامه دار بود.

اربابیان معتقد بود که برای بدست آوردن بازار و رسیدن به موفقیت باید در زمان صحیح بتوان نیازهای بازار را تشخیص داد. او در سال ۱۳۹۰ اپلیکیشن شیپور را طراحی کرد. در دسترس بودن موبایل و تحول در زمینه اینترنت موجب شد تا مردم خرید آنلاین را به خرید سنتی ترجیح دهند و روز به روز نیاز به خدمات آنلاین بیشتر شود. در واقع مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن خرید محصولات خود را انجام دهند. محصولاتی که از طریق این اپلیکیشن ارائه می‌شود می‌توانند نو یا دست دوم باشند.

بر این اساس زمینه برای تاسیس شیپور فراهم گشت. اربابیان بر اساس تجربه و بررسی نیازهای بازار توانست شیپور را به جایگاه بالایی در ایران برساند. روز به روز موفقیت شیپور بیشتر و به کاربران او افزوده شد.

درباره شیپور بیشتر بدانید

نحوه درآمدزایی سایت شیپور

تا چند سال گذشته تنها سایت دیوار برای مردم شناخته شده بود. اما با تلاش‌های کارمندان و مدیران، شیپور توانست بر سر زبان‌ها افتاده و بر کاربران آن افزوده شد. شیپور توانست به یکی از رقبای دیوار تبدیل شود. شیپور از سایت‌های ارائه دهنده آگهی‌های اینترنتی است. نوع خدمت رسانی و رابط کاربری آن با سیات‌های دیگر متفاوت است. تبلیغات هدفمند و طرح‌های تشویقی از عوامل مهم و موثر بر موفقیت شیپور هستند.

درج آگهی در سایت شیپور رایگان است. بخش بیشتر هزینه‌های شیپور از طریق تبلیغات تامین می‌گردد. چند ماهی است که هزینه تبلیغات در سایت شیپور افزایش چشمگیری داشته است. این شرکت با دریافت هزینه تبلیغات بخشی از هزینه‌های خود را تامین می‌کند.

از طرفی شما در سایت شیپور برای بیشتر دیده شدن آگهی‌تان ویتامین خریداری کنید. تعرفه‌های ویتامین متفاوت است. در واقع با خرید این بسته آگهی شما به بخش فوری منتقل و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد.

وقتی آگهی شما به نتیجه رسید می‌توانید آگهی خود را حذف کنید. زیرا ممکن است تا زمان باقیماندن آگهی مجبور به پاسخگویی تماس گیرندگان باشید. در اپلیکیشن و وب سایت شما می‌توانید آگهی‌های خود را مدیریت نمایید.

کلیه امکانات شیپور

شیپور وب سایتی است که خدمات متنوعی نظیر خرید و فروش کالا و لوازم نو و دست دوم نظیر محصولات فرهنگی، ورزشی، الکترونیکی، دیجیتالی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم خانگی و … را فراهم می‌آورد. علاوه بر وب سایت، اپلیکیشن اندروید و ios یا ربات تلگرام نیز خدمات شیپور را ارئه می‌دهند.

مشخصات فروشنده در سایت شیپور درج می‌شود. خریدار می‌تواند از طریق تماس تلفنی با فروشنده ارتباط برقرار کند. معامله بین خریدار و فروشنده به صورت حضوری انجام می‌شود. از تمام ایران می‌توان در این وب سایت آگهی خود را ثبت نمایید. درج آگهی در شیپور نیز رایگان است.

شیپور از تبلیغات گسترده‌ای برای معرفی خود استفاده کرده است. به گفته مدیریت این وب سایت هدف استفاده از تبلیغات گسترده در آن فرهنگ سازی برای استفاده صحیح و مفید از لوازم دست دوم در ایران است. روزانه ده‌ها هزار آگهی در سایت شیپور به ثبت می‌رسد و هزاران نفر از این آگهی‌ها بازدید می‌کنند.

 

قدمت وب سایت شیپور

وب سایت شیپور در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد و تاکنون در حال فعالیت می‌باشد. قابلیت‌ها و امکانات آن رو به پیشرفت بوده و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. وجه تمایز شیپور امکان درج آگهی فروش لوازم دست دوم است که تاکنون در ایران به طور گسترده به آن پرداخته نشده بود.

 

وب سایت های مشابه شیپور

وب سایت دیوار: دیوار وب سایتی برای خرید و فروش بی واسطه در ایران است. این وب سایت از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده است.

وب سایت نت برگ: در این وب سایت خدمات و محصولاتی که دارای تخفیف هستند ارائه می‌شوند.

وب سایت باما: در زمینه تبلیغات خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت فعالیت دارد.

وب سایت آگهی ۲۴: در زمینه درج آگهی به صورت رایگان فعالیت دارد.

 

آیا می توان با شیپور رقابت کرد؟

برای رقابت با شیپور باید بتوانید خدماتی با کیفیت این وب سایت ارائه نمایید. شیپور در مدت فعالیت خود تبلیغات گسترده‌ای ارائه داده است. اگر بخواهید با این وب سایت رقابت کنید باید تیم حرفه‌ای، متخصص، پشتوانه مالی، تبلیغات گسترده و خدمات جامعی ارائه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *