03132660869

بازاریابی اینترنتی

 (بازاریابی اینترنتی )Internet Marketing

بازاریابی اینترنتی ارزان ترین راه برای رسیدن به بازار هدف شما صرف نظر از اندازه کسب و کارتان است.

همچنین به عنوان بازاریابی آنلاین نیز به کار می رود. بازاریابی اینترنتی، فرایند ترویج کسب و کار یا نام تجاری و محصولات یا خدمات آن بر روی اینترنت با استفاده از ابزارهایی است که به ترافیک، هدایت و فروش کمک می کند.

اینترنت مارکتینگ یک اصطلاح بسیار گسترده است که شامل طیف وسیعی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی  از جمله محتوا، ایمیل، جستجو، رسانه های پرداخت شده و …. می شود .

با این حال، امروزه بازاریابی اینترنتی اغلب با بازاریابی محتوا همخوانی دارد. چون که بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی در حال حاضر و آینده است.
مؤسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را به عنوان (یک رویکرد بازاریابی استراتژیک که  بر ایجاد و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و سازگار تمرکز کرده است تا مخاطبان را به خوبی حفظ کند  و در نهایت، برای هدایت مشتری سودآور است). معرفی کرده است.

انواع دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اینترنت تمایل به گسترش بیشتر  دارد. تبلیغ کنندگان نسبت به این رسانه جذب شده اند، زیرا منبع تولیدی برای مصرف کنندگان است. بهترین مزیت تبلیغات آنلاین این است که کنترل و دید را برای مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان به ارمغان می آورد.

تبلیغات آنلاین نیز ممکن است انواع مختلف انیمیشن را ارائه دهد. در رایج ترین استفاده، اصطلاح “تبلیغات آنلاین” شامل انواع بنر، پست الکترونیکی، بازی  و تبلیغات کلیدی، از جمله در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک، توییتر و Myspace است. تبلیغ کنندگان بیشتر به سمت تبلیغات آنلاین نسبت به آفلاین می روند حتی تبلیغات آنلاین، مشتریان را نیز به سمت تبلیغات آنلاین هدایت می کند.

بازاریابی اینترنتی به طور گسترده ای به انواع زیر تقسیم می شود:

    • نمایش تبلیغات :این استفاده از آگهی های اینترنتی یا تبلیغات بنر است که در وب سایت یا وبلاگ شخص ثالث قرار داده شده است تا ترافیک را به یک وب سایت شخصی خود هدایت کند و آگاهی محصول را افزایش دهد.
    • بازاریابی موتورهای جستجو : (SEM) این یک نوع بازاریابی است که به دنبال افزایش وب سایت ها با افزایش دید آنها در صفحات نتیجه ی موتور جستجو (SERPs) از طریق استفاده از پرداخت یا تبلیغات پرداخت شده، و محتوای پرداخت شده و یا استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو رایگان نیز به عنوان نتیجه ارگانیک شناخته می شود.
    • بهینه سازی موتور جستجو (SEO) : این روند بهبود دید وب سایت یا صفحه وب در موتورهای جستجو از طریق نتایج جستجوی «طبیعی» یا بدون پرداخت (ارگ یا الگوریتمی) است.
    • بازاریابی رسانه های اجتماعی: این روند به دست آوردن ترافیک و یا توجه از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و LinkedIn است.
    • بازاریابی ایمیل: این به طور مستقیم بازاریابی یک پیام تجاری به گروهی از افرادی است که از ایمیل استفاده می کنند.
    • بازاریابی ارجاع: این یک روش برای ارتقاء محصولات یا خدمات به مشتریان جدید از طریق ارجاعات است، معمولا از دهان.
    • بازاریابی وابسته: این یک اقدام بازاریابی است که در آن یک کسب و کار یک یا چند شرکت وابسته برای هر بازدید کننده یا مشتری را که توسط تلاش های بازاریابی وابسته خود به انجام می رسد، پاداش می دهد.
    • بازاریابی محتوا: این فرایند ایجاد محتوای متفاوتی مانند infographics، مقالات وبلاگ و کتاب های الکترونیکی برای جذب مشتریان بیشتر است.
    • بازاریابی ورودی: این شامل ایجاد و آزادانه به اشتراک گذاری محتوای اطلاع رسانی به عنوان وسیله ای برای تبدیل چشم انداز به مشتریان و مشتریان به خریداران تکرار می شود.
    • بازاریابی فیلم: این نوع بازاریابی متخصص در ایجاد فیلم هایی است که بیننده را به حالت خرید تبدیل می کند، با ارائه اطلاعات در فرم ویدئو و هدایت آنها به سمت خرید محصول یا خدمات.
    • شبکه : بیشتر شبکه های کسب و کار صاحبان کسب و کار هستند که مایل به جمع آوری منابع و ارجاعات از یکدیگر هستند تا فعالیت های بیشتری را در بازار خود ایجاد کنند. شبکه را می توان در سطوح مختلفی انجام داد. این گروه ها از گروه های کوچکی مانند جوامع محلی، تا شبکه های گسترده ای در اینترنت که در سرتاسر جهان پخش می شوند، تشکیل می شود. شبکه های کسب و کار یک راه عالی برای ملاقات با صاحبان کسب و کار های دیگر و کمک به گسترش کسب و کار یکدیگر در بازار است. اینترنت یک ابزار عالی برای کمک به برقراری ارتباط با مردم و ایجاد شبکه کاری تجاری است.

منابع:

searchenginejournal.com

prospectrmarketing.com

designandpromote.com

WhatsApp با ما در تماس باش