۱۷ تصور سئو وبسایت که باید در سال ۲۰۱۶ فراموش کنید!
تصوراتی در مورد سئو وبسایت که در سال ۲۰۱۶ باید فراموش شوند!
علم سئو وبسایت ، علمی است که مداوم در حال تغییر و به روز رسانی می باشد. در حالی که برخی اصول سئو که چهار چوب آن می باشند ثابت هستند. ولی تعدادی از این اصول هستند که در معرض تغییرات قرار دارند و هر وقت از سوی گوگل، الگوریتم هایش تغییر کنند، تعدادی از اصول سئو وبسایت نیز دچار تغییر می شوند. همانند الگوریتم پنگوئن که سه هفته پیش پس از ۲ سال آپدیت شد و در اصول سئو تغییراتی به وجود آورد. به عنوان مثال بسیاری از تاکتیک های ثابتی که مردم قبلا در مورد سئو استفاده می کردند که می توان به خرید بک لینک اشاره نمود، در حال حاضر این کار یک جریمه برای سایت محسوب می شود و در سئو سایت هیچ اثر مثبتی نمی گذارد و تنها اثر منفی آن بر جای می ماند.
یک فرد سئو کار باید اطلاعات خود را به روز نگه دارد و با آخرین تغییرات الگوریتم های موتور های جستجو آشنا باشد که بتواند وب سایت ها را در مبارزه با رقیبان خود نگه دارد و شکست نخورد. زیرا در صورت بروز چنین مشکلاتی جبران آن ها سخت و زمان بر خواهد بود.
شاید تمایل به خواندن این مقاله را هم داشته باشید: سئو برون سپاری
مثالی در مورد تغییرات الگوریتم ها:
به عنوان مثال یکی از تغییرات الگوریتم ها، اهمیت زیاد قائل شدن برای وب سایت هایی که با سایر گجت ها سازگار می باشد و در گوشی های تلفن همراه بدون هیچ مشکل و بهم ریختگی سایت نمایش داده می شود که در اصل به این کار ریسپانسیو بودن وب سایت گفته می شود، نام برد. پس وب سایت هایی که ریسپانسیو می باشند در سال ۲۰۱۶ از امتیاز و رتبه بالاتری در نتایج گوگل برخوردار هستند. بنابراین باید به ریسپانسیو بودن وب سایت هایمان توجه ویژه ای داشته باشیم.
منبع: blog.hubspot
گروه آیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی اختصاصی تحت وب و سئو فعالیت نموده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده است. این شرکت با تکیه بر سابقه علمی مدیران خود در زمینه سیستم های نرم افزاری به خصوص سیستم های کاربردی مفتخر است با آگاهی کامل از نیاز ها و خواسته های مشتریان، فن آوری روز دنیا را در اختیار آنان قرار دهد. برای تماس با گروه آیسا و اطلاع از چگونگی روند کاری آن اینجا کلیک کنید.