03132660869

چگونه برای نسل بعدی جستجو بهینه سازی کنیم

رشد جستجو صوتی امروزه برای بازاریابان بیشترین مزاحم است. آیا شما آماده اید؟

با وجود پیشرفت باور نکردنی در الگوریتم های جستجو و روش های تعیین نتایج مربوطه، راه جستجو های انجام شده توسط جستجوگر ها عمدتا تاکنون بدون تغییر بوده است.

 ” 10blue links” که جستجوگر ها در دو دهه گذشته برای مصرف آموزش دیده اند، به راه تازه ای برای جستجو و کشف راه می یابند – تجربه ای که از طریق طبیعی ترین شیوه ها برای برقراری ارتباط انسان ها به وجود می آید: به وسیله صدا می باشد.

این مقاله تحقیق و بینش SEO Clarity را پوشش می دهد. به ملزومات جستجوی صوتی که بازاریابان باید برای آماده سازی بدانند. با استفاده از داده های چشم انداز جستجوی اختصاصی SEO Clarity، مجموعه ای از میلیارد ها نقطه داده (شبکه تحقیق) و تجارب به اشتراک گذاشته شده در حمایت از ۲۵۰۰+ برند در سراسر جهان، این یک راهنمای جامع برای برنده شدن در جنگ آینده برای “پاسخ واحد” است.

جستجو
جستجو

سایت Digital Marketing Depot را بینید برای دانلود “نسل بعدی جستجو: صدا ”  “The Next Generation of Search: Voice.”

منبع: searchengineland

 جستجوی صوتی گوگل چیست؟

در سال ۱۹۹۰ موتور های جستجو برای اولین بار پیدا شدند که ساختار متفاوتی داشتند و زمانی که کاربران با کلید واژه ها در کادر سرچ به صورت تایپی ورودی را به آن ها ارائه می نمود. برای اغلب افراد بسیار عجیب و ناشناخته است که به این موضوع که موتور ها صدای ما را می شنوند و به آن ها پاسخ می دهند بپردازند.

شاید تمایل به خواندن این مقاله را هم داشته باشید: قیمت سئو سایت

تفاوت جستجوی نوشتاری و صوتی

کاملا جستجو های نوشتاری با صوتی متفاوت است به عبارتی زمانی که به صورت نوشتاری جستجو انجام می دهید کاملا حالت کتابی دارد ولی این برخلاف جستجوی صوتی می باشد و زمانی که می خواهید عبارتی را جستجو کنید بدون هیچ تشریفات و غیر رسمی این کار را انجام می دهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از این نوع جستجو بیشتر توسط کسانی که از طریق گوشی همراه و یا تبلت از اینترنت استفاده می کنند به کار می رود و معمولا تمرکز این نوع جستجو ها بیشتر محلی می باشد.

به عنوان مثال هنگامی که در مسافرت هستید می توانید با استفاده از گوشی همراه خود متوجه شوید که در کجا قرار دارید و در صورتی که از جستجوی صوتی استفاده نمایید می توانید به دنبال نزدیکترین رستوران یا بهترین رستوران باشید.

به دلیل اینکه در جستجوی صوتی شما به صورت گفتاری جستجو را انجام می دهید طولانی تر از جستجوی نوشتاری می باشد.

هدف گوگل

در واقع هدفی که گوگل از راه اندازی این جستجوی صوتی دارد این می باشد که به کاربران موبایلی کمک کند تا در سریع ترین زمان و در موقعیت هایی که نیاز به یک پاسخ سریع و فوری دارند برسند برای همین کاری که موتور جستجو برای کسی که جستجو را به صورت صوتی انجام داده است این است که سریع ترین و ساده ترین شکل پاسخ را به کاربر می رساند.

خدمات سئو اصفهان

گروه آیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی اختصاصی تحت وب و سئو فعالیت نموده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده است. این شرکت با تکیه بر سابقه علمی مدیران خود در زمینه سیستم های نرم افزاری به خصوص سیستم های کاربردی مفتخر است با آگاهی کامل از نیاز ها و خواسته های مشتریان، فن آوری روز دنیا را در اختیار آنان قرار دهد. برای تماس با گروه آیسا و اطلاع از چگونگی روند کاری آن اینجا کلیک کنید.

WhatsApp با ما در تماس باش