تعرفه سئو

۵ تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

۵ تصور غلط در مورد کلمه کلیدی و سئو سایت:

کلمه کلیدی در سئو سایت اغلب اشتباه انتخاب و به کار گرفته می شود، پس با صرف زمان می توانید کلمات با ارزش و رایج را برای وب سایت خود انتخاب نمایید.
Laura Hogan در مورد تصورات غلطی که اطراف کلمات کلیدی در SEO موجود است، مقاله ای منتشر کرده که در زیر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

محبوب ترین تصورات غلط در مورد کلمه کلیدی:

در ادامه به محبوب ترین و مهم ترین تصورات غلطی که در مورد کلمه کلیدی رخ می دهد و بر روی سئو سایت تاثیر گذار هستند را بیان می کنیم.

تصور غلط ۱: متن لنگر یا anchor text در سایت دیگر کار نمی کند.

متن لنگر یا anchor text در سایت دیگر کار نمی کند.

متن لنگر یا anchor text در سایت دیگر کار نمی کند.

Laura Hogan می گوید که استفاده از متن لنگر منجر به افزایش رتبه سایت، حتی بدون ساخت بک لینک می شود. ۲۴ درصد از CTR وب سایت مربوط به متن لنگر است که در مطالب و محتوای سایت وجود دارد. در مورد کلید واژه ها و مطالب مرتبط وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید. چون که متن لنگر در سئو سایت تاثیر گذار است.

تصور غلط ۲: تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی، اتلاف وقت است.

تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی، اتلاف وقت است.

تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی، اتلاف وقت است.

هرگز تصور نکنید زمانی که برای انتخاب کلمه کلیدی صرف می کنید، یک نوع اتلاف وقت است. شما باید تلاش کنید و بفهمید که مردم برای جستجو چه عباراتی را در موتور های جستجو وارد می کنند و آن کلمات یا عبارات را مورد هدف قرار دهید.
مطمئن باشید که صرف وقت برای انتخاب کلمات کلیدی شما را از اشتباهات رایج و نتایج بیهوده دور نگه می دارد. تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی پایه و اساس سئو سایت می باشد.

تصور غلط ۳: تنها هدف قرار دادن کلمات کلیدی پر جستجو.

هدف قرار ندادن کلمات کلیدی عمومی یا آن هایی که بیش از حد خاص نیستند، ممکن است شما را به نتیجه مطلوب نرساند. انتخاب عباراتی که کاربران اینترنتی برای جستجو محصولات و خدمات شما در موتور های جستجو وارد می کنند، شما را به هدف بازاریابی اینترنتی نزدیک می نماید.
طرح سوالات با کلماتی همچون: چرا، چگونه و… می تواند مشتریان را به سایت خود هدایت کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید.

تنها هدف قرار دادن key words پر جستجو.

تنها هدف قرار دادن key words پر جستجو.

استفاده از محتوای مناسب، بهینه سازی و دسته بندی محصولات و صفحات وب سایت، شانس نمایش سایت شما را به مشتریان خود بیشتر می نماید.

۵ تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

۵ تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

رتبه بندی تعدادی از کلمات کلیدی کم جستجو یا عبارات سوالی ممکن است ارزش یک کلمه کلیدی پر جستجو و با ارزش را داشته باشند.

تصور غلط ۴: متا تگ توضیحات هیچ ارزشی ندارد.

متا تگ توضیحات، شرح کوتاهی از محتوای صفحه است که کاربر می تواند تصمیم بگیرد که طبق توضیحات آن صفحه، وارد آن سایت شود و یا نه. توضیحات باید مرتبط و جذاب باشند.
در نتایج موتور های جستجو به عنوان دامنه توجه کمتری می شود، مهم ترین قسمت که به نظر می رسد متا تگ توضیحات سایت می باشد که برای افزایش بازدید کنندگان از طریق نتایج جستجو تاثیر گذار است.

شاید تمایل به خواندن این مقاله را هم داشته باشید: راهنمای کامل برای متا تگ ها در سئو

متا تگ توضیحات هیچ ارزشی ندارد.

متا تگ توضیحات هیچ ارزشی ندارد.

همچنان متا تگ توضیحات به عنوان یک استراتژی برای ارتقا رتبه بندی کلمات در نتایج جستجو و بهبود سئو سایت می باشد.

تصور غلط ۵: احتیاج نداشتن به آدرس مناسب صفحات و سلسله مراتب مورد نیاز.

بیش از ۴۶ میلیارد صفحه وب سایت در گوگل ایندکس شده است و این بدان معنی می باشد که رقابت بسیاری در بین وب سایت ها وجود دارد.
ممکن است شما فکر کنید که آدرس های صفحات وب لازم نیست که بهینه شده باشند، ولی با بهینه سازی آدرس ها این کار را هم برای کاربران سایت و هم برای موتور های جستجو انجام داده اید که درک آدرس ها و موضوع صفحه را روشن تر می کند.

احتیاج نداشتن به آدرس مناسب صفحات و سلسله مراتب مورد نیاز تصوری غلط در مورد کلمه کلیدیاست.

احتیاج نداشتن به آدرس مناسب صفحات و سلسله مراتب مورد نیاز تصوری غلط در مورد کلمه کلیدی است.

وجود سلسله مراتب این اجازه را می دهد که صفحات وب سایت دارای سازماندهی باشند و رتبه بندی صفحات ارتقا پیدا می کند و اهمیت بالایی در سئو سایت دارد.
با استفاده از URL های ضعیف، ممکن است باعث شود که کاربران وب سایت خود را از دست بدهید.

راهنمایی در خصوص key words:

۵ تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

۵ تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

Laura Hogan خلاصه ای از کار هایی که می توانید برای بهبود سئو سایت خود و همچنین افزایش ترافیک سایت انجام دهید را ذکر کرده که عبارتند از:
• انتخاب کلمات کلیدی با ارزش و خلاق برای رسیدن به اهداف بازاریابی اینترنتی.
• استفاده از متن لنگر در محتوای وب سایت و صفحات.
• هدف قرار دادن کلمات یا عبارات کم جستجو و کم ارزش.
• بهینه سازی متا تگ توضیحات و اضافه کردن کلمات کلیدی مناسب برای توصیف محتوا.
• URL های کاربر پسند و مناسب برای کاربر و موتور های جستجو.

منبع: searchenginewatch

گروه آیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی اختصاصی تحت وب و سئو فعالیت نموده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده است. این شرکت با تکیه بر سابقه علمی مدیران خود در زمینه سیستم های نرم افزاری به خصوص سیستم های کاربردی مفتخر است با آگاهی کامل از نیاز ها و خواسته های مشتریان، فن آوری روز دنیا را در اختیار آنان قرار دهد. برای تماس با گروه آیسا و اطلاع از چگونگی روند کاری آن اینجا کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]