03132660869

محتوای سئو چه میزان در رتبه بندی سایت شما تاثیر دارد؟

در این مقاله به ارزشمندی محتوای سئو در رتبه بندی سایت می پردازیم.

این پست هر چیزی که شما نیاز دارید درباره ی محتوا سئو یا همان محتوا نویسی را توضیح می دهد.

شما یاد می گیرید که:

این نوع محتوا چیست؟
چرا برای سئو مهم است؟
چگونه باید این نوع محتوا را بنویسید؟
چگونه از پست های خود به مقالات اساسی خود پیوند دهید.

محتوا چیست؟

محتوای سئو
محتوای سئو

مقالات با محتوای اساسی مهم ترین مقالات در وب سایت شما هستند. صفحاتی که می خواهید بالاترین رتبه را داشته باشند در واقع منعکس کننده کسب و کار شما می باشند و به خوبی نوشته می شوند. محتوا معمولا توضیحات نسبتا طولانی هستند که بینش پست های مختلف وبلاگ را ترکیب می کنند.

کدام مقالات در محتوای سئو، اصلی هستند؟

محتوای خود را با دقت انتخاب کنید. آیا شما فکر می کنید کسی به خواندن بیشتر از چهار یا پنج صفحه از وب سایت شما تمایل دارد وقتی برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند؟

این مقالات باید اساس سایت شما باشد.

کدام مقالات برای شما مهم هستند؟ کدام یک کامل تر و معتبر تر هست؟

شما باید مقالات اساسی را در مورد کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بنویسید. پلاگین Yoast SEO شامل گزینه ای برای نشان دادن این است که آیا یک مقاله یک محتوای اساسی است یا خیر.

اگر مقالات را به عنوان محتوا مارک گذاری کنید، Yoast SEO در ایجاد یک ساختار مستحکم پیوند داخلی کمک می کند.
علامت گذاری مقالات اساسی شما به این معنی است که شما می توانید لیستی از آن ها را در مرور کلی پست خود قرار دهید. بنابراین می توانید به راحتی برای بهبود آن ها کار کنید.

ابزار پیشنهاد پیوند در Yoast SEO Premium اولویت بیشتری به مقالاتی که شما به عنوان محتوای اساسی علامت گذاری کرده اید خواهد داد. بنابراین هرگز فراموش نکنید که به بهترین مقاله خود در یک موضوع خاص پیوند دهید اگر درباره موضوعات مرتبط می نویسید.

شما در مورد موضوعات مختلف می نویسید، پس مطمئن شوید که یک مقاله اساسی از هر دسته انتخاب می کنید.

چرا مقالات اساسی برای جستجوگر ها و سئو مهم هستند؟

محتوای اساسی در هر استراتژی جستجوگر ها و سئو نقش مهمی ایفا می کند. این برای شرایط جستجوی بسیار محبوب می تواند سخت باشد اما یک رویکرد اساسی می تواند به شما در یافتن شرایط جستجوی رقابتی کمک کند.

اگر شما مقالات مشابه زیادی می نویسید، باید به گوگل بگویید که مهم ترین آن ها کدام است. اگر این کار را نکنید، شما با محتوای خود برای یک مکان در نتایج جستجو رقابت خواهید کرد. ارائه یک ساختار پیوند داخلی صحیح بین پست های شما به گوگل، مهم ترین مقاله را معرفی خواهد کرد.

شاید تمایل به خواندن این مقاله را هم داشته باشید: تاثیر عنوان ها در وب سایت

ساختار لینک دهی برای محتوا سئو:

مقالات اساسی باید بالای هرم سایت شما نشسته باشند. در حالت ایده آل، هر کسی باید بتواند به طور مستقیم از طریق صفحه اصلی شما به مقالات اساسی شما دسترسی پیدا کند.
همچنین تمام پست های دیگر شما در مورد موضوعات مشابه باید به مقاله اساسی آن ها پیوند داشته باشند.
این ساختار پیوند داخلی باعث افزایش شانس مقالات با محتوای اساسی در رتبه بندی موتور های جستجوی Google می شود.

به عنوان مثال، من پست های مختلف بسیاری در مورد copywriting SEO نوشتم که هر کدام به جنبه های مختلفی از copywriting SEO جستجو اشاره می کند.

مقاله اصلی برای این موضوع راهنمای نهایی برای SEO Copywriting است و هر زمان که یک پست جدید در مورد copywriting SEO بنویسم، من یک لینک به یکی از مقالات مهم و اساسی اضافه می کنم.

بهینه سازی محتوای خود با Yoast SEO:

Yoast SEO ابزار های عالی ارائه می دهد که به شما کمک می کند محتوا سئو خود را بهینه سازی کنید.

از جمله شمارنده تعداد لینک های متن، تجزیه و تحلیل ویژه محتوای اساسی و حتی پیشنهادات لینک داخلی که در آن مقالات اساسی اولویت بیشتری نسبت به پست های دیگر دارند.

شمارنده لینک متن:

با Yoast SEO شما می توانید مقالات اساسی خود را در بازبینی پست ها فیلتر کنید تا تعداد پیوند های داخلی یک پست به آن چه اشاره کرده است و تعداد پست هایی که به آن پیوند دارند را ببینید.
این شمارنده پیوند متن بسیار مفید است. اگر محتوا سئو شما دارای لینک های کافی از سایر پست های مرتبط باشند می توانید آن ها را در یک نگاه ببینید.

تجزیه و تحلیل محتوا سئو:

اگر محتوا سئو شما اهمیت دارد، باید تجزیه و تحلیل خاصی داشته باشید. چگونه این تجزیه و تحلیل به شما در بهینه سازی محتوا کمک می کند؟
محتوایی که به عنوان اساسی شناخته شده است، دقیق تر از جستجو در SEO و خوانایی در تجزیه و تحلیل محتوا محسوب می شود. زیرا شما می خواهید این مقاله طولانی تر باشد، محتوای عالی داشته باشید، توجه خواننده و رتبه را بالا ببرید.

پیشنهادات پیوند داخلی:

Yoast SEO Premium دارای یک ویژگی پیوند داخلی است. ما آن چه که شما می نویسید و برجسته ترین کلماتی که در متن خود استفاده می کنید را تجزیه و تحلیل می کنیم.

مشخص می شود که کدام مقالات مرتبط هستند و شما به کدام یک از مقالات باید پیوند بدهید. مقالات اساسی در محاسبه پیشنهادات پیوند داخلی متفاوت رفتار می کنند.

برای دادن امتیاز بیشتر به این مقالات، ما مقالات اساسی را در بالای لیست پیشنهادات پیوند داخلی می دهیم. این باعث می شود که کار شما برای پیوند به مقالات انتقادی خود بسیار ساده تر باشد.

محتوا سئو در صفحات اصلی:

محتوا سئو می تواند یک پست وبلاگ یا یک صفحه باشد. اما هر کدام از آن ها که باشد باید موارد زیر در آن رعایت شود:
• به طور منظم محتوا را به روز رسانی کنید.
• مقالات اساسی باید توضیحی و آموزنده باشند، و شما باید هدف خود را برای رتبه بندی برای رقابتی ترین کلمات کلیدی مشخص کنید.
• معمولا خواندن مقاله های طولانی سخت هست به خصوص روی یک صفحه، پس از سرفصل ها استفاده می کنید.
• یک شاخص در ابتدای یک مقاله اساسی طولانی نیز یک ایده عالی است.

۵ گام یک رویکرد اساسی:

در حالت ایده آل شما باید تحقیقات کلیدی را انجام دهید که به شما کمک می کند تا مقادیر طولانی، آموزنده را تولید کنید. اما اگر وقت زیادی نداشتید چه طور؟ این پنج مرحله را دنبال کنید تا بتوانید یک محتوا سئو مناسب ایجاد کنید.

گام ۱: در مورد کلمات کلیدی خود فکر کنید.

شما باید کلید واژه های ضروری را که می خواهید رتبه بندی کنید تعیین کنید. مقالات اصلی شما باید برای کلمات کلیدی رقابتی بهینه سازی شده باشند. بنابراین مطمئن شوید که برخی از تحقیقات کلیدی را انجام داده اید.

گام ۲: بهترین پست را انتخاب کنید.

به سراغ پست هایی که برای کلمات کلیدی مهم بهینه شده اند، بروید. شما فکر می کنید کدام پست بهترین است؟ این اکنون محتوای اساسی شما است.

گام ۳: بازنویسی آن

مقاله خود را بازنویسی کنید. آن را عالی و سازگار با SEO ایجاد کنید. آن را گسترش دهید و مطمئن شوید که کاملا به روز است. فراموش نکنید که این مقاله را به طور منظم بازنویسی کنید و گسترش دهید.

گام ۴: بهینه سازی پست های دیگر خود

پست های وبلاگ دیگر که در مورد موضوعات مشابه به عنوان مقاله اصلی شما هستند را بهینه سازی کنید. باید برای انواع مختلف و طولانی کلمات کلیدی که شما در محتوای خود استفاده کرده اید بهینه سازی شوند.

گام ۵: پیوند به عنوان شما

شما باید به گوگل بگویید که مقاله اصلی شما مهمترین مقاله در این موضوع در سایت شما است. فراموش نکنید که از تمام مقادیر دنباله به عنوان مقاله اصلی خود پیوند دهید.

موفقیت های سریع:

در زندگی واقعی، شاید شما هم وقت نداشته باشید که چنین ساختار پیچیده ای را ایجاد کنید. با این حال، نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع خاص اغلب منجر به نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع مشابه می شود.

پس از آن شما باید سعی کنید که این پست دوم را برای یک کلمه کلیدی متمرکز با کمی تفاوت و پیوند به این پست های داخلی امتحان کنید.

هر بار که یک پست می نویسید، باید به پست های مشابهی که نوشته اید توجه داشته باشید و به آن ها پیوند دهید.

آیا شما در حال حاضر یک مقاله مهم در مورد این دارید حتی اگر هنوز کاملا عالی نیست؟

اگر از Yoast SEO Premium استفاده می کنید، از ابزار پیوند داخلی دیدن کنید تا ببینید چه چیزی می آید. همچنین مطمئن شوید که ساختار پیوند مناسب را تنظیم کرده اید.

این زمان زیادی را صرف نمی کند و واقعا می تواند به رتبه بندی مهم ترین مقاله شما کمک کند. شما می توانید از شمارنده پیوند متن Yoast استفاده کنید تا به طور مرتب بررسی کنید که:

آیا پیوند های داخلی کافی برای مقالات مهم شما وجود دارد.

طرح Yoast برای محتوا:

ساختار سایت برای جستجوگر ها اهمیت دارد. داشتن یک ساختار جامع سایت به این معنی است که هر دو موتور جستجو و بازدید کنندگان می توانند به سادگی به سایت شما هدایت شوند.

تا آن چه را که می خواهند پیدا کنند. برای کمک به شما در دستیابی به این هدف، ما به طور مداوم روی ویژگی های بیشتر در Yoast SEO که ساختار وب سایت شما را بهبود می بخشد کار می کنیم.

گروه آیسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی اختصاصی تحت وب و سئو فعالیت نموده و کار خود را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده است. این شرکت با تکیه بر سابقه علمی مدیران خود در زمینه سیستم های نرم افزاری به خصوص سیستم های کاربردی مفتخر است با آگاهی کامل از نیاز ها و خواسته های مشتریان، فن آوری روز دنیا را در اختیار آنان قرار دهد. برای تماس با گروه آیسا و اطلاع از چگونگی روند کاری آن اینجا کلیک کنید.