محتوای اساسی

توسط user1 مهر ۲۱, ۱۳۹۷
محتوای اساسی

محتوای اساسی :

این پست هر چیزی که شما نیاز دارید درباره ی محتوای اساسی یا همان محتوای بادوام بدانید را توضیح می دهد.شما یاد می گیرید که :
این نوع محتوا چیست؟
چرا برای سئو مهم است؟
چگونه باید این نوع محتوا را بنویسید ؟
چگونه از پست های خود به مقالات اساسی خود پیوند دهید.

محتوای اساسی چیست ؟

محتوای اساسی

محتوای اساسی

مقالات با محتوای اساسی مهم ترین مقالات در وب سایت شما هستند.
صفحات یا پست هایی که می خواهید بالاترین رتبه را داشته باشند در واقع منعکس کننده کسب و کار شما هستند و به خوبی نوشته می شوند.
محتوای اساسی معمولا توضیحات و مقالات نسبتا طولانی هستند که بینش پست های مختلف وبلاگ را ترکیب می کنند.

کدام مقالات اساسی واصلی هستند؟

محتوای اساسی خود را با دقت انتخاب کنید. آیا شما فکر می کنیدکسی به خواندن بیشتر از چهار یا پنج صفحه از وب سایت شما تمایل دارد وقتی برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند. این مقالات باید اساس سایت شما باشد.
کدام مقالات برای شما مهم هستند؟
کدام یک کامل تر و معتبرتر هست؟

شما باید مقالات اساسی را در مورد کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بنویسید.
پلاگین Yoast SEO شامل گزینه ای برای نشان دادن این است که آیا یک مقاله یک محتوای اساسی است یا خیر.
اگر مقالات را به عنوان محتوای اساسی مارک گذاری کنید، Yoast SEO در ایجاد یک ساختار مستحکم پیوند داخلی کمک میکند.
علامتگذاری مقالات اساسی شما به این معنی است که شما میتوانید لیستی از آنها را در مرور کلی پست خود قراردهید، بنابراین می توانید به راحتی برای بهبود آنها کار کنید.

ابزار پیشنهاد پیوند در Yoast SEO Premium اولویت بیشتری به مقالاتی که شما به عنوان محتوای اساسی علامت گذاری کرده اید خواهد داد . بنابراین هرگز فراموش نکنیدکه به بهترین مقاله خود در یک موضوع خاص پیوند دهید اگر درباره موضوعات مرتبط می نویسید.
شما در مورد موضوعات مختلف می نویسید، پس مطمئن شوید که یک مقاله اساسی از هر دسته انتخاب می کنید.

چرا مقالات اساسی برای جستجوگرها وسئو مهم هستند؟

محتوای اساسی در هر استراتژی جستجوگر و سئو نقش مهمی ایفا می کند.
این برای شرایط جستجوی بسیار محبوب می تواند سخت باشد اما یک رویکرد اساسی می تواند به شما در یافتن شرایط جستجوی رقابتی کمک کند.
اگر شما مقالات مشابه زیادی می نویسید، باید به گوگل بگویید که مهمترین آنها کدام است. اگر این کار را نکنید، شما با محتوای خود برای یک مکان در نتایج جستجو رقابت خواهید کرد.
ارائه یک ساختار پیوند داخلی صحیح بین پست های شما، به گوگل مهم ترین مقاله را می دهد.

ساختار لینک دهی برای محتوای اساسی :

مقالات اساسی باید بالای هرم سایت شما نشسته شوند. در حالت ایده آل، هرکسی باید بتواند به طور مستقیم از طریق صفحه اصلی شما به مقالات اساسی شما دسترسی پیدا کند.
همچنین تمام پست های دیگر شما در مورد موضوعات مشابه باید به مقاله اساسی آنها پیوند داشته باشند.
این ساختار پیوند داخلی باعث افزایش شانس مقالات با محتوای اساسی دررتبه بندی موتورهای جستجوی Google می شود.
به عنوان مثال، من پست های مختلف بسیاری در مورد copywriting SEO نوشتم که هر کدام به جنبه های مختلفی از copywriting SEO جستجو اشاره می کند. مقاله اصلی برای این موضوع راهنمای نهایی برای SEO Copywriting است و هر زمان که یک پست جدید در مورد copywriting SEO بنویسم، من یک لینک به یکی از مقالات مهم واساسی اضافه می کنم.

بهینه سازی محتوای اساسی خود با Yoast SEO:

Yoast SEO ابزار های عالی ارائه می دهد که به شما کمک می کند محتوای اساسی خود را بهینه سازی کنید. از جمله شمارنده تعداد لینک های متن ، تجزیه وتحلیل ویژه محتوای اساسی وحتی پیشنهادات لینک داخلی که درآن مقالات اساسی اولویت بیشتری نسبت به پست های دیگر دارند.

شمارنده لینک متن :

با Yoast SEO شما می توانید مقالات اساسی خود را در بازبینی پست ها فیلتر کنید تا تعداد پیوندهای داخلی یک پست به آن چه اشاره کرده است و تعداد پستهایی که به آن پیوند دارند را ببینید.
این شمارنده پیوند متن بسیار مفید است زیرا شما می توانید اگر محتویات اساسی شما دارای لینک های کافی از سایر پست های مرتبط باشند در یک نگاه آنها را ببینید.

تجزیه و تحلیل محتوای اساسی :

اگر واقعا میخواهید مقالات اساسی خود را مهم کنید، باید تجزیه و تحلیل خاصی برای محتوای اساسی داشته باشید.
چگونه این تجزیه و تحلیل به شما در بهینه سازی محتوای اساسی کمک می کند ؟
محتوایی که به عنوان اساسی شناخته شده است، دقیق تر از جستجو در SEO و خوانایی در تجزیه و تحلیل محتوا محسوب می شود، زیرا شما می خواهید این مقاله طولانی تر باشد، محتوای عالی داشته باشید، توجه خواننده را و رتبه را بالا ببرید.

پیشنهادات پیوند داخلی :

Yoast SEO Premium دارای یک ویژگی پیوند داخلی است.
ما آنچه که شما می نویسید و برجسته ترین کلماتی که در متن خود استفاده می کنید را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص می شود که کدام مقالات مرتبط هستند و شما به کدام یک از مقالات باید پیوند بدهید . مقالات اساسی در محاسبه پیشنهادات پیوند داخلی متفاوت رفتارمی کنند .
برای دادن امتیاز بیشتر به این مقالات ، ما مقالات اساسی را در بالای لیست پیشنهادات پیوند داخلی می دهیم. این باعث می شود که کار شما برای پیوند به مقالات انتقادی خود بسیار ساده تر باشد.

محتوا در صفحات اصلی :

محتوای اساسی می تواند یک پست وبلاگ یا یک صفحه باشد. اما هر کدام از آنها که باشد
• به طور منظم محتوا را به روز رسانی کنید.
• مقالات اساسی باید توضیحی و آموزنده باشند، و شما باید هدف خود را برای رتبه بندی برای رقابتی ترین کلمات کلیدی مشخص کنید.
• معمولا خواندن مقاله های طولانی سخت هست به خصوص روی یک صفحه، پس از سرفصل ها استفاده می کنید.
• یک شاخص در ابتدای یک مقاله اساسی طولانی نیز یک ایده عالی است.

۵ گام یک رویکرد اساسی :

در حالت ایده آل شما باید تحقیقات کلیدی را انجام دهید که به شما کمک می کند تا مقادیر طولانی، آموزنده راتولید کنید. اما اگر وقت زیادی نداشتید چه طور؟ این پنج مرحله را دنبال کنید تا بتوانید یک محتوای اساسی ایجاد کنید.

گام ۱: در مورد کلمات کلیدی خود فکر کنید

شما باید کلید واژه های ضروری را که میخواهید رتبه بندی کنید تعیین کنید. مقالات اصلی شما باید برای کلمات کلیدی رقابتی بهینه سازی شده باشند، بنابراین مطمئن شوید که برخی از تحقیقات کلیدی را انجام داده اید.

گام۲: بهترین پست را انتخاب کنید

به سراغ پست هایی که برای کلمات کلیدی مهم بهینه شده اند، بروید. شما فکر می کنیدکدام پست بهترین است؟ این اکنون محتوای اساسی شما است.

گام ۳: بازنویسی آن

مقاله خود را بازنویسی کنید. آن را عالی و سازگار با SEO ایجاد کنید. آن را گسترش دهید و مطمئن شوید که کاملا به روز است. و فراموش نکنید که این مقاله را به طور منظم بازنویسی کنید و گسترش دهید.

مرحله ۴: بهینه سازی پست های دیگر خود

پست های وبلاگ دیگر که در مورد موضوعات مشابه به عنوان مقاله اصلی شما هستند باید برای انواع مختلف و طولانی کلمات کلیدی که شما در محتوای اساسی خود استفاده کرده اید بهینه سازی شوند .

گام ۵: پیوند به عنوان شما

شما باید به گوگل بگویید که مقاله اصلی شما مهمترین مقاله در این موضوع در سایت شما است. فراموش نکنید که از تمام مقادیر دنباله به عنوان مقاله اصلی خود پیوند دهید.

موفقیتهای سریع :

در زندگی واقعی، شاید شما هم وقت نداشته باشید که چنین ساختارپیچیده ای را ایجاد کنید. با این حال، نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع خاص اغلب منجر به نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع مشابه می شود. پس از آن شما باید سعی کنید که این پست دوم را برای یک کلمه کلیدی متمرکز با کمی تفاوت و پیوند به این پست های داخلی امتحان کنید.

هر بار که یک پست می نویسید، باید به پست های مشابهی که نوشته اید توجه داشته باشید و به آنها پیوند دهید. آیا شما در حال حاضر یک مقاله مهم در مورد این دارید حتی اگر هنوز کاملا عالی نیست؟ اگر از Yoast SEO Premium استفاده می کنید، از ابزار پیوند داخلی دیدن کنید تا ببینید چه چیزی می آید.
همچنین مطمئن شوید که ساختار پیوند مناسب را تنظیم کرده اید. این زمان زیادی را صرف نمیکند و واقعا میتواند به رتبه بندی مهم ترین مقاله شما کمک کند.
شما می توانید از شمارنده پیوند متن Yoast استفاده کنید تا به طور مرتب بررسی کنید که آیا پیوندهای داخلی کافی برای مقالات مهم شما وجود دارد.

طرح Yoast برای محتوای اساسی :

ساختار سایت برای جستجوگرها اهمیت دارد.
داشتن یک ساختار جامع سایت به این معنی است که هر دو موتور جستجو و بازدیدکنندگان می توانند به سادگی به سایت شما هدایت شوند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند.
برای کمک به شما در دستیابی به این هدف، ما به طور مداوم روی ویژگی های بیشتر در Yoast SEO که ساختار وب سایت شما را بهبود می بخشد کار می کنیم.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

اطلاع از جدیدترین مقالات

جهت مطلع شدن از آخرین و جدیدترین مقالات، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید

مطالب مرتبط

نظر دادن

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است *

WordPress spam blocked by CleanTalk.