۰۳۱۳۲۶۶۰۸۶۹

5 تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

5 تصور غلط در مورد کلمه کلیدی و سئو سایت:

کلمه کلیدی در سئو سایت اغلب اشتباه انتخاب و به کار گرفته می شود، پس با صرف زمان می توانید کلمات باارزش و رایج را برای وب سایت انتخاب نمایید.
Laura Hogan در مورد تصورات غلطی که اطراف کلمات کلیدی در SEO موجود است، مقاله ای منتشر کرده که در زیر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

محبوب ترین تصورات غلط در مورد کلمه کلیدی:

در ادامه به محبوب ترین و مهم ترین تصورات غلطی که در مورد کلمه کلیدی رخ می دهد و بر روی سئو سایت موثر هستند را بیان می کنیم.

تصور غلط 1: متن لنگر یا anchor text در سایت دیگر کار نمی کند.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمه کلیدی
5 تصور غلط سئو سایت و کلمه کلیدی

Laura Hogan می گوید که استفاده از متن لنگر منجر به افزایش رتبه سایت، حتی بدون ساخت بک لینک می شود. 24 درصد از CTR وب سایت مربوط به متن لنگر است که در مطالب و محتوای سایت وجود دارد. در مورد کلید واژه ها و مطالب مرتبط وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید. چون که متن لنگر در سئو سایت تاثیرگذار است.

تصور غلط 2: تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی، اتلاف وقت است.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمه کلیدی
5 تصور غلط سئو سایت و کلمه کلیدی

هرگز تصور نکنید زمانی که برای انتخاب کلمه کلیدی صرف می کنید، یک نوع اتلاف وقت است. شما باید تلاش کنید و بفهمید که مردم برای جستجو چه عباراتی را در موتورهای جستجو وارد می کنند و آن کلمات یا عبارات را مورد هدف قرار دهید.
مطمئن باشید که صرف وقت برای انتخاب کلمات کلیدی شما را از اشتباهات رایج و نتایج بیهوده دور نگه می دارد. تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی پایه و اساس سئو سایت می باشد.

تصور غلط 3: تنها هدف قرار دادن کلمات کلیدی پر جستجو.

هدف قرار ندادن کلمات کلیدی عمومی یا آن هایی که بیش از حد خاص نیستند، ممکن است شما را به نتیجه مطلوب نرساند. انتخاب عباراتی که کاربران اینترنتی برای جستجو محصولات و خدمات شما در موتورهای جستجو وارد می کنند، شما را به هدف بازاریابی اینترنتی نزدیک می نماید.
طرح سوالاتی با کلماتی همچون: چرا، چگونه و … می تواند مشتریان را به سایت خود هدایت کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید.

5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی
5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

استفاده از محتوای مناسب، بهینه سازی و دسته بندی محصولات و صفحات وب سایت، شانس نمایش سایت شما را به مشتریان خود بیشتر می نماید.

5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی
5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

رتبه بندی تعدادی از کلمات کلیدی کم جستجو یا عبارات سوالی ممکن است ارزش یک کلمه کلیدی پرجستجو و باارزش را داشته باشند.

تصور غلط 4: متا تگ توضیحات هیچ ارزشی ندارد.

متا تگ توضیحات، شرح کوتاهی از محتوای صفحه است که کاربر می تواند تصمیم بگیرد که طبق توضیحات آن صفحه، وارد آن سایت شود و یا نه. توضیحات باید مرتبط و جذاب باشند.
در نتایج موتورهای جستجو به عنوان دامنه توجه کمتری می شود، مهمترین قسمت که به نظر می رسد توضیحات سایت می باشد که برای افزایش بازدیدکنندگان از طریق نتایج جستجو تاثیرگذار است.

5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی
5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

همچنان به متا تگ توضیحات به عنوان یک استراتژی برای ارتقا رتبه بندی کلمات در نتایج جستجو و بهبود سئو سایت می باشد.

تصور غلط 5: احتیاج نداشتن به آدرس مناسب صفحات و سلسله مراتب مورد نیاز.

بیش از 46 میلیارد صفحه وب سایت در گوگل ایندکس شده است و این بدان معنی است که رقابت بسیاری در بین وب سایت ها وجود دارد.
ممکن است شما فکر کنید که آدرس های صفحات وب لازم نیست که بهینه شده باشند، ولی با بهینه سازی آدرس ها این کار را برای کاربران سایت و هم موتورهای جستجو انجام داده اید که درک آدرس ها و موضوع صفحه را روشن تر می کند.

5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی
5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

وجود سلسله مراتب این اجازه را می دهد که صفحات وب سایت دارای سازماندهی باشند و رتبه بندی صفحات ارتقا پیدا می کند و اهمیت بالایی در سئو سایت دارد.
با استفاده از URL های ضعیف، ممکن است باعث شود که کاربران وب سایت خود را از دست بدهید.

راهنمایی در خصوص کلمه کلیدی:

5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی
5تصور غلط در مورد کلمه کلیدی

Laura Hogan خلاصه ای از کارهایی که می توانید برای بهبود سئو سایت خود و همچنین افزایش ترافیک سایت انجام دهید را ذکر کرده که عبارتند از:
• انتخاب کلمات کلیدی با ارزش و خلاق برای رسیدن به اهداف بازاریابی اینترنتی
• استفاده از متن لنگر در محتوای وب سایت و صفحات
• هدف قرار دادن کلمات یا عبارات کم جستجو و کم ارزش
• بهینه سازی متا تگ توضیحات و اضافه کردن کلمات کلیدی مناسب برای توصیف محتوا.
• URL های کاربر پسند و مناسب برای کاربر و موتورهای جستجو

منبع: searchenginewatch