چگونه برای نسل بعدی جستجو بهینه سازی کنیم

توسط admin مرداد ۲۸, ۱۳۹۶
جستجو

رشد جستجو صوتی امروز برای بازاریابان بیشترین مزاحم است. آیا شما آماده اید؟

با وجود پیشرفت باور نکردنی در الگوریتم های جستجو و روش های تعیین نتایج مربوطه، راه جستجوهای انجام شده توسط جستجوگرها عمدتا تاکنون بدون تغییر بوده است.

 “۱۰blue links” که جستجوگرها در دو دهه گذشته برای مصرف آموزش دیده اند، به راه تازه ای برای جستجو و کشف راه می یابند – تجربه ای که از طریق طبیعی ترین شیوه هایی برای برقراری ارتباط انسان ها بوجود می آید: به وسیله صدا.

این مقاله سفید  پوشش می دهد تحقیق و بینش SeoClarity را به ملزومات جستجو صوتی که بازاریابان باید برای آماده سازی بدانند. با استفاده از داده های چشم انداز جستجوی اختصاصی seoClarity، مجموعه ای از میلیاردها نقطه داده (شبکه تحقیق) و تجارب به اشتراک گذاشته شده در حمایت از ۲۵۰۰+ برند در سراسر جهان، این یک راهنمای جامع برای برنده شدن در جنگ آینده برای “پاسخ واحد” است.

سایت Digital Marketing Depot را بینید برای دانلود ” نسل بعدی جستجو : صدا ”  “The Next Generation of Search: Voice.”

منبع: searchengineland

 جستجوی صوتی گوگل چیست؟

در سال ۱۹۹۰ موتورهای  جستجو برای اولین پیدا  پیدا شدند که ساختار متفاوتی داشت و زمانی که کاربران با کیلدواژه ها در کادر سرچ به صورت تایپی ورودی را به آنها ارائه می نمود . برای اغلب بسیار عجیب و ناشناخته است که به این موضوع که موتورها صدای ما را می شنوند و به آنها پاسخ می دهند بپردازند.

تفاوت جستجوی نوشتاری و صوتی

کاملا جستجوهای نوشتاری با  صوتی متفاوت است به عبارتی زمانی که به صورت نوشتاری جستجو انجام می دهید کاملا حالت کتابی دارد ولی این برخلاف جستجوی صوتی می باشد و زمانی که می خواهید عبارتی را جستجو کنید بدون هیچ تشریفات و غیررسمی این کار را انجام می دهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از این نوع جستجو بیشتر توسط کسانی که از طریق گوشی همراه و یا تبلت از اینترنت استفاده می کنند به کار می رود و معمولا تمرکز این نوع جستجوها بیشتر محلی می باشد.

به عنوان مثال هنگامی که در مسافرت هستید می تواند با استفاده از گوشی همراه خود متوجه شوید که در کجا قرار دارید و در صورتی که از جستجوی صوتی استفاده نمایید  می توانید به دنبال نزدیکترین رستوران یا بهترین رستوران باشید

به دلیل اینکه در جستجوی صوتی شما به صورت گفتاری جستجو انجام می دهید طولانی تر از جستجوی نوشتاری می باشد.

هدف گوگل

در واقع هدفی که گول از راه اندازی این جستجوی صوتی دارد این می باشد که به کاربران موبایلی کمک کند تا در سریعترین زمان و در موقعیت هایی که نیاز به یک پاسخ سریع و فوری دارند برسند برای همین کاری که موتور جستجو برای کسی که به صورت صوتی  انجام داده است این است که سریع ترین و ساده ترین شکل پاسخ را به کاربر می رساند.

خدمات سئو اصفهان

برچسب ها
اشتراک در شبکه های اجتماعی

اطلاع از جدیدترین مقالات

جهت مطلع شدن از آخرین و جدیدترین مقالات، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید

مطالب مرتبط

نظر دادن

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای ستاره دار الزامی است *

WordPress spam blocked by CleanTalk.