آمار صفحات AMP در یک سال-اینفوگرافیک

آمار صفحات AMP در طول یکسال به صورت اینفوگرافیک چگونه است؟!

ما به شکل بسیار شدیدی در مورد پروژه های شتاب صفحات تلفن همراه در مدت بیش از 12 ماه تحقیق کرده ایم که گزارش کامل آن را برای شما به صورت آمار و اینفوگرافیک آورده ایم.
AMP پیامدهای دور از تصوری برای بازاریابان و تجارت الکترونیک دارد.

بارگذاری سریع صفحات وب به طور روز افزون افزایش یافته است و عمدتا کاربران از وب سایت هایی که بارگذاری کندی دارند، ناامید می شوند.
آخرین تحقیقات گوگل نشان می دهد که 53 درصد از مردم زمانی که نتوانند یک سایت را در سه ثانیه و یا کمتر بارگذاری کنند، آن سایت را ترک می کنند.

اما AMP به زودی و در سال 2017 به عنوان یک عامل مهم و رقابت شدید وب سایت ها در نتایج موتورهای جستجو خواهد بود. اگر چه هنوز یک عامل رتبه بندی نشده است ولی در سال 2017 به نقطه اوج خود خواهد رسید.

بزرگترین شرکت کنندگان در پروژه های AMP تا کنون:

WordPress: ده ها میلیون نفر از AMP در وب سایت های خود استفاده می کنند به علاوه ناشران VIP
Reddit: ده ها میلیون این صفحه را اعلام می کنند.
Bing: برنامه های اندروید و IOS از AMP پشتیبانی می کنند.
Ebay: تا 15 میلیون صفحه دسته بندی این محصولات قرار داده شده است.
Pinterest: استفاده از AMP برای پین ها
Google: راه اندازی AMP در نتایج جستجوی وب

نتایج ناشران استفاده از AMP:

Washington Post: افزایش 23 درصدی جستجوی کاربران اینترنتی از طریق گوشی موبایل
Slate: افزایش 44 درصدی بازدیدکنندگان منحصر به فرد ماهانه و افزایش 73 درصد در بازدید هر بازدیدکننده منحصر به فرد ماهانه
Gizmodo: افزایش 50 درصدی سایت، 80 درصد ترافیک جدید Gizmodo از طریق این صفحات
Wired: افزایش 25 درصدی نرخ کلیک سایت از طریق نتایج جستجو، با گزارشات CTR در تبلیغات AMP تا 63 درصد
Relay Media: در 30 روز گذشته به تنهایی بیش از 2.5 میلیون صفحه AMP برای ناشران مانند روزنامه DOT تبدیل کرده است.

عملکرد تبلیغات:

یک مطالعه Double Click در اوایل سال جاری در مقایسه عملکرد تبلیغات در صفحات AMP و غیر آن در بین 150 ناشر انجام شد. نتایج این مطالعه به شرح زیر است:
• بیشتر از 80% از ناشران متوجه میزان مشاهده بیشتر شدند.
• بیشتر از 90% از ناشران تعامل بیشتر با CTRS داشتند.
• اکثریت از ناشران eCPMs عالی دارند. (تاثیر و درصد بالا و پایین متفاوت و چگونه بهینه سازی سایت های غیر از AMP)

البته تمامی یافته های فوق از تیم Google AMP است. اجرای AMP به آسانی نمی باشد و در برخی موارد منجر به کاهش CTR می شود.

توضیح اینفوگرافیک:

• سرعت صفحات AMP چهار برابر بیشتر از صفحات بدون آن است.
• 600M+ صفحه AMP منتشر شده است.
• 700K دامنه از صفحه AMP برخوردار هستند.
• +8700 توسعه دهنده وب با AMP درگیر هستند.
• بیشتر از 23% افزایش بازدید در جستجوی اینترنتی از طریق گوشی تلفن همراه
• 10x مصرف پهنای باند کمتر توسط صفحات AMP
• بیشتر از 73% افزایش بازدید هر بازدیدکننده منحصر به فرد از طریق جستجوی گوگل در تلفن همراه

منبع: searchenginewatch