۵ تصور غلط در مورد کلمات کلیدی

five-keyword-myths-03

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی

۵ تصور غلط در مورد کلمات کلیدی و سئو سایت

کلمات کلیدی در سئو سایت اغلب اشتباه انتخاب و به کار گرفته می شود، پس با صرف زمان می توانید کلمات باارزش و رایج را برای وب سایت انتخاب نمایید.
Laura Hogan  در مورد تصورات غلطی که اطراف کلمات کلیدی در SEO موجود است، مقاله ای منتشر کرده که در زیر در مورد آن توضیح خواهیم داد. 

محبوب ترین تصورات غلط در مورد کلمات کلیدی:

تصور غلط ۱: متن لنگر یا anchor text در سایت دیگر کار نمی کند.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی

Laura Hogan می گوید که استفاده از متن لنگر منجر به افزایش رتبه سایت، حتی بدون ساخت بک لینک می شود. ۲۴ درصد از CTR وب سایت مربوط به متن لنگر است که در مطالب و محتوای سایت وجود دارد. در مورد کلید واژه ها و مطالب مرتبط وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید. چون که متن لنگر در سئو سایت تاثیرگذار است.

تصور غلط ۲: تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی، اتلاف وقت است.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی

هرگز تصور نکنید زمانی که برای انتخاب کلمات کلیدی صرف می کنید، یک نوع اتلاف وقت است. شما باید تلاش کنید و بفهمید که مردم برای جستجو چه عباراتی را در موتورهای جستجو وارد می کنند و آن کلمات یا عبارات را مورد هدف قرار دهید.
مطمئن باشید که صرف وقت برای انتخاب کلمات کلیدی شما را از اشتباهات رایج و نتایج بیهوده دور نگه می دارد. تحقیق در مورد انتخاب کلمات کلیدی پایه و اساس سئو سایت می باشد.

تصور غلط ۳: تنها هدف قرار دادن کلمات کلیدی پر جستجو.

هدف قرار ندادن کلمات کلیدی عمومی یا آن هایی که بیش از حد خاص نیستند، ممکن است شما را به نتیجه مطلوب نرساند. انتخاب عباراتی که کاربران اینترنتی برای جستجو محصولات و خدمات شما در موتورهای جستجو وارد می کنند، شما را به هدف بازاریابی اینترنتی نزدیک می نماید.
طرح سوالاتی با کلماتی همچون: چرا، چگونه و … می تواند مشتریان را به سایت خود هدایت کنید و ترافیک سایت را افزایش دهید.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی


استفاده از محتوای مناسب، بهینه سازی و دسته بندی محصولات و صفحات وب سایت،شانس نمایش سایت شما را به مشتریان خود بیشتر می نماید.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی
رتبه بندی تعدادی از کلمات کلیدی کم جستجو یا عبارات سوالی ممکن است ارزش یک کلمه کلیدی پرجستجو و باارزش را داشته باشند

تصور غلط ۴: متا تگ توضیحات هیچ ارزشی ندارد.

متا تگ توضیحات، شرح کوتاهی از محتوای صفحه است که کاربر می تواند تصمیم بگیرد که طبق توضیحات آن صفحه، وارد آن سایت شود و یا نه. توضیحات باید مرتبط و جذاب باشند.
در نتایج موتورهای جستجو به عنوان دامنه توجه کتری می شود، مهمترین قسمت که به نظر می رسد توضیحات سایت می باشد که برای افزایش بازدیدکنندگان از طریق نتایج جستجو تاثیرگذار است.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی
همچنان به متا تگ توضیحات به عنوان یک استراتژی برای ارتقا رتبه بندی کلمات در نتایج جستجو و بهبود سئو سایت می باشد.

تصور غلط ۵: احتیاج نداشتن به آدرس مناسب صفحات و سلسله مراتب مورد نیاز.

بیش از ۴۶ میلیارد صفحه وب سایت در گوگل ایندکس شده است و این بدان معنی است که رقابت بسیاری در بین وب سایت ها وجود دارد.
ممکن است شما فکر کنید که آدرس های صفحات وب لازم نیست که بهینه شده باشند، ولی با بهینه سازی آدرس ها این کار را برای کاربران سایت و هم موتورهای جستجو انجام داده اید که درک آدرس ها و موضوع صفحه را روشن تر می کند.

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی

وجود سلسله مراتب این اجازه را می دهد که صفحات وب سایت دارای سازماندهی باشند و رتبه بندی صفحات ارتقا پیدا می کند و اهمیت بالایی در سئو سایت دارد.
با استفاده از URLهای ضعیف، ممکن است کاربران وب سایت خود را از دست دهید.

راهنمایی:

5 تصور غلط سئو سایت و کلمات کلیدی

Laura Hogan خلاصه ای از کارهایی که می توانید برای بهبود سئو سایت خود و همچنین افزایش ترافیک سایت انجام دهید را ذکر کرده که عبارتند از:
• انتخاب کلمات کلیدی با ارزش و خلاق برای رسیدن به اهداف بازاریابی اینترنتی
• استفاده از متن لنگر در محتوای وب سایت و صفحات
• هدف قرار دادن کلمات یا عبارات کم جستجو و کم ارزش
• بهینه سازی متا تگ توضیحات و اضافه کردن کلمات کلیدی مناسب برای توصیف محتوا.
• URLهای کاربر پسند و مناسب برای کاربر و موتورهای جستجو

منبع: searchenginewatch

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *