راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش نهم: لینک های خروجی

outbound-links-for-seo

لینک های خروجی و سئو

راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش نهم: لینک های خروجی

در بخش هشتم در مورد لینک های داخلی و همچنین بهترین راه برای استفاده از لنگر متن صحبت کردیم و در این بخش شما را با لینک های خروجی از سایت و تاثیر آن ها بر سئو سایت آشنا می کنیم. نکاتی در زیر آورده شده که رعایت آنها در لینک های خارجی می تواند شما را در امر سئو سایت یاری نمایید.
۱- یک لینک خروجی یک امتیاز مثبت برای سایت شما می باشد و باعث افزایش قدرت و اعتماد کاربران نسبت به سایت شما شود. سعی نمایید از کلماتی همچون "اینجا" در لنگر متن خود برای لینک ها استفاده نکنید.

۲- سعی نمایید از لینک های خروجی محدود در سایت خود استفاده نمایید.

۳- لینک کردن به سایت های مرجع: در پایان مقالات وب سایت خود می توانید به سایت های مرجع لینک دهید که این کار باعث افزایش اعتماد کاربران نسبت به سایت شما می گردد.

۴- وب سایت هایی که به سمت آن ها لینک می دهید باید از جمله وب سایت های باکیفیت و دارای رتبه خوب باشند.

۵- در لینک دهی باید به گونه ای عمل نمایید که از مجازات شدن توسط گوگل جلوگیری شود. بنابراین اگر شما به طور منظم این کار را انجام ندهید، توسط گوگل جریمه می شوید.

۶- لینک های خروجی یک سیگنال اعتماد می باشند. ذکر منبع در پایان تحقیقات و مقالات خود، اعتماد کاربران را نسبت به سایت شما جلب می کند. پس اعتماد کاربران به شما، اعتماد موتورهای جستجو به شما است.

۷- لینک های شکسته چه داخلی و چه خارجی می تواند نشانه ای از یک سایت ضعیف باشد. پس قبل از انتشار مطالب درستی لینک ها را بررسی نمایید.

۸- در لینک های خروجی خود از متا تگ nofollow استفاده کنید که مطابق با بهترین عمل نزد گوگل است. در تمامی لینک های خروجی سایت خود از این متا تگ استفاده نمایید که رتبه آن سایت تاثیری بر روی سایت شما نگذارد.

راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش اول: عوامل درون صفحه
راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش دوم: کلمات کلیدی
راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش سوم: محتوای با کیفیت

راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش چهارم: به روز بودن محتوا
راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش پنجم: محتوای تکراری
راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش ششم: اعتماد، اعتبار و تخصص
راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش هفتم: سیگنال های سطح سایت
راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش هشتم: لینک های داخلی
 

منبع: searchenginewatch

دیدگاه ها بسته شده است